Събота, 28 Декември 2024

Холеман България ще изгражда собствена складова база на 21 дка край Русе

Холеман България ще изгражда собствена складова база на 21 дка край Русе
Публикация   30 Ян, 2013   /      интервю на Румен НИКОЛАЕВ   /     3819

За компанията 2012 г. е най-успешна като оборот, отчита и добра печалба

 

За Холлеман България 2012 г. е най-успешна като реализиран оборот, а по отношение на печалбата- то тя е съпоставима с тази от предходната година. Това обяви  пред www.akcent.bg управителят на дружеството Младен Ганчев. Той е на този пост почти от създаването му през 2006 г., а от 2007 г. е и съдружник.

През изминалата година закупихме техника от един от основните ни конкуренти- „Рубикон шипинг”, като същевременно привлякохме и част от екипа на фирмата, споделя пред медията Ганчев.

В момента Холлеман България притежава 14 камиона за транспорт на извън габаритен товар и 7 ескортни автомобила.

 

- Г-н Ганчев, как ще характеризирате пазара във вашия сектор през изминалата година?

  В България той бе сравнително ограничен. Затова и работихме повече за Румъния и за Западна Европа. Нивата са се запазили като цяло като тези от 2011 г. За България сделката с камионите на Рубикон  ни даде достъп и до клиентите на фирмата, както и до нов тип товари. По този начин успяхме да компенсираме иначе намалените обеми в страната.

- Какви са основните товари, които превозвате?

  Транспортът на земеделска техника, и по суша, и по вода, е особено актуален. За изминалата година сме превозили 300 комбайна и 500 трактора. Ние работим с всички дилъри в България и Румъния на тази техника. На територията на Пристанище- Изток ползваме открити складови площи 40 000 кв. м., като тази година възнамеряваме те да бъдат увеличени с още 10 000 кв.м.

-          Говорим за площи под наем?

  Да, за 2011 г. платеният наем от наша страна на Пристанищен комплекс е съпоставим с печалбата на държавната фирма, а за 2012 г. сумата е определено по-голяма.

   Друг вид товари са вятърните генератори. В България сме превозили само четири, докато в Румъния техният брой е значително повече. За съжаление големите компании, които инвестират в зелена енергия, се отдръпнаха от българския пазар.

     Липсата на строителство също се отразява и при нас. Само 6 булдозера сме превозили до ТЕЦ „Марица- изток 1”. Транспортирали сме известно количество инвестиционно оборудване за заводите в  Радомир и в Плевен.

-          Нещо повече да кажете за транспортната техника, тя наистина е интересна като възможности?

          Камионите, с които разполагаме, са силно специализирани- доверили сме се на марките Мерцедес и на Волво и на Goldhofer - за ремаркетата. Цената на една композиция е с около 30 на сто по- висока от нормалните и стандартни. Обикновено различните модули струват между 300 000 и 400 000 евро, а някои достигат и до 1 млн. евро.

-          Какви са инвестиционните ви намерения за 2013 г.?

     Възнамеряваме да създадем собствена складова база. През 2012 г. закупихме парцел на изхода за София 10, 6 дка, а наша собственост вече е и съседен парцел със същата площ, където ще изградим собствена открита складова база. Колкото до техниката, в момента икономическото състояние в страната не налага инвестиции в транспортни средства.

    През миналата година въведохме нов специализиран софтуер, който значително облекчава търговската и административната дейност и дава възможност за вземане на по-бързи и по - правилни решения.

-          Какво не се знае за Холлеман?

   Холлеман България е част от групата Холлеман, чиято централа е в Букурещ. Има офиси в Сърбия, Унгария, Молдова и Украйна, а германският съдружник-  и в Санкт Петербург. Холлеман България е създадена през 2006 г.

  Компанията разполага с над 300 композиции. В Европа има само още една конкурентна на Холлеман фирма.

 



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha