20 години Винарска къща ЛЕВЕНТ - Цанко Станчев: Вината Левент вече ще са с ребрандирани етикети

   
20 години Винарска къща  ЛЕВЕНТ -
 Цанко Станчев: Вината Левент вече ще са с ребрандирани етикети
Публикация   01 Юли, 2025   /     С Цанко Станчев разговаря Румен Николаев   /     277

За тези 20 години смяна на екитеките е правена само веднъж и сега това е втората.

       Идеята за ребрандинг на етикетите на вината на винарска къща Левент идва от Цанко Станчев-  акционер и съсобственик във "Винарска къща Русе. Безспорно едно от най-познатите лица в българската винена индустрия. Той е от Русе, роден на най-винената възможна дата – 14 февруари и е вече с 47 гроздоберни кампании зад гърба си.

    Винарска къща Левент съществува вече 20 години и се утвърди на българския пазар като изба, произвеждаща качествени вина със сравнително висока цена. Това обстоятелство изисква изключително много грижи за външния вид на предлаганите продукти.

                   Кое наложи тази промяна?

   Българският пазар на вино е изключително конкурентен. В България има 360 регистрирани изби, които се опитват да продават у нас. За радост, само 30 от тях, в това число  Левент, присъстваме в големите магазини, където се продават 40 на сто от българските вина.

   Това налага отговорноста за нашите продукти  да е много висока, да съотвества на имижда, който сме изградили за сравнително краткото време.

   След последната инфлация, която наложи да повишим цените, да променим външния вид, като засилим и подчертаем луксозните елементи в етикитирането.

 През последните години силно се разви и печатарската промишленост и има много по-големи възможности.

  Ние се възползвахме от предложените новости като топъл печат, апликирано сребро и злато по етикетите, за да бъдат по-впечатлващи...

   Вижда се, че те не са променени много. Направени са по-релефни и по-лесно разпознаваеми в това изобилие от етикети, които срещаме у нас и в чужбина.

   Затова възложихме на един от най-добри дизайнери, който дълги години прави визиите на етикети в цялата страна. Още повече, че вече е творил визията на етикетите на червените ни вина.

   Този път решихме да възложим промяната на цялата серия вина на него, като си представихме изискванията- да бъдат изключително лесно разпознаваеми, да не се различават много от старите етикети, да бъдат с повече екстри и да се акцентира върху логото.

   Смея да твърдя, че рядко може да се видят етикети в България, каквито са новите с марката Левент. Има изби, които се стремят и правят арт етикети, като между тях има и сполучливи, но ние считаме като стабилно присъстваща в търговска мрежа години наред с качествени вина изба са необходими разпознаваеми етикети.

  20 години не са много време за една изба. Но ние успяхме за това време да наложим присъствие във всички търговски вериги, в много голяма част от луксозните ресторанти на България. Количествата вино, което продаваме, са удовлетворяващи всеки един производител.

   За съжаление, в последните години, особено след Ковид кризата, продажбите паднаха. Вече сме възстановили обемите продадено вино от преди този негативен период.

    Не трябва да се пропуска един много важен момент в развитието на винарска къща Левент- подборът на качествено грозде с доказан произход.

    Така имаме няколко асортимента, които имат утвърдено търсене- Совиньон блан, Траминер & Врачанска теминуга, К2- Каберне фран и Каберне совиньон. В последно време расте интересът и продажбите на Пино ноар- гранд селекция и Каберне фран- гранд селекция. Совиньон блан и Розе гранд селекция са отдавна известни и много търсени. 

  



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha

Прочети още