Около 200 милиона души се определят като „създатели на съдържание“ и много от тях искат да превърнат тази страст в свой основен източник на доходи. Това каза Ронан Харис, президент на SnapChat за Европа, Близкия изток и Африка, цитиран от Euronews.
Той, заедно със съоснователя на Influencer.com Каспър Лий и създател на готварско съдържание Ту Нгуен обясняват как икономиката на инфлуенсърите, която се оценява на 250 милиарда долара, променя бъдещето на бизнеса.
В разговора им става ясно, че по-малко влиятелните създатели на съдържание, с по-малко от 50 000 последователи, играят важна роля за стимулиране на растежа в сектора.
Според Харис бизнесът намира нови начини за партньорство с все по-голям брой онлайн влиятелни личности.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай