Кампания '24: Нов Иван Костов и преяждане с ягоди

Кампания '24: Нов Иван Костов и преяждане с ягоди
Публикация   19 Май, 2024   /     Николай ИВАНОВ   /     702

Всеобщото мото е "Нищо лично, просто бизнес!"

   Не им е лесно на кандидатите за български и европейски депутати! Поредна кампания тече, за пореден път следва да измислят чудодейства за омайване на електората. "Слаб 2" следва да им бъде писан. Защото в земята ги удари неочакван човек! "Наследникът на Иван Костов" гласи един русенски плакат, събрал очите на цяла България - девизът визира лицето на плаката.

Но, оказа се, Наследникът не е кандидат, а просто зевзек - Стефан Бояджиев, който лепял плакати и често шегувал претендентите (тъй поне пишат русенски медии). Но не-  на плакати от 2021 г, според които Стефан Бояджиев е кандидат за депутат от партияСвобода”, като рекламния слоган е „Наследникът на Иван Костов”. Сега е в листата на партията на ген. Янев.

  Все пак внимание заслужават слоганът "Нищо лично, просто бизнес" (има се предвид не партията "Български гласъ", измислила мотото, а нейните конкуренти), както и креативността на Георги Кадиев да разясни защо е парашутиран в листа край Дунав: 

Нататък нещата са скука. Миш-маш, предимно от ягоди.

Радан Кънев явно ще да е усвоявал досега, щом вече ще инвестира:

Вече няма да има гарантирани европейски средства за неясна употреба, от които българските правителства да си взимат пари, за да правят футболни стадиони в места с население от 12 човека.
Бюджетът на ЕС все по-ясно се движи в посока на политика и приоритети. Наша основна задача в следващите две години е да заложим приоритетите, които ще получат финансиране и българското правителство да работи по тях, като ангажира и европейски средства, и частния капитал.

 

Тагове : мото , избори ,


Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha