Колекция от бутилки от рядкото японско едномалцово уиски Karuizawa е обявена за продажба на специален уебсайт за 50 000 долара за бутилка, съобщава Hypebeast.
Колекцията за продажба е създадена през 1999-2000 г. и бутилирана в бутилки, украсени с 24-каратови златни листа., по дизайн на художника Дейвид Стенли Хюит. Индивидуалният дизайн на всяка бутилка отразява историята на японските бойни изкуства и е проектиран в самурайска естетика.
Дестилерията Karuizawa, открита през 1955 г. на южния склон на планината Асама в Япония, е най-малката в страната. През 2000 г. дестилерията значително намали обема на произведената напитка, а през 2011 г. затвори завинаги. Най-рядката бутилка на дестилерията беше продадена на търг за около 500 000 долара.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай