Понеделник, 25 Ноември 2024

Вижте кой е най-големият риск при покупки в деня на Черния петък

 Вижте кой е най-големият риск при покупки в деня на Черния петък
Публикация   25 Ноемв, 2022   /     akcent.bg   /     353

   Класическият и дългоочакван от много потребители Черен петък настъпи! А вие търсите точно определена стока или продукт, който е предлаган допреди няколко часа на изключително атрактивна цена, но се оказва изчерпаноще в малките часове в познатите ви и надеждни магазини.

   Решавате да го потърсите където и да било в интернет.Откривате го в непознат за вас сайт на близка до намалената за Черния петък цена при известните ви магазини и бързате да го поръчате, докато не е свършил и тук! Стоп!

   Проверете кой е търговецът: има ли фирмата физически адрес, телефон, на който можете да осъществите реален контакт с негов представител, как изглежда самият е-магазин - като структура, общи условия за продажбите и доставката на поръчките, за правата ви, вкл. да се откажете от покупката в 14-дневен срок и да предявите рекламация за некачествена стока до 2 години от покупката.

   Проучване на „Ние, потребителите“ сочи, че някои от най-търсените модели сред телекомуникационните устройства, телевизорите и малките електроуреди за дома са изчерпани при утвърдените на пазара търговци, но могат да бъдат открити в сайтове за продажби, на които липсват данни за фирмата, стационарен адрес, често дори и телефон, а коментарите за тях в онлайн пространството са неодобрителни.

   Преди да поръчате е важно също да обърнете внимание и на това дали стоката или продуктът са точно като тези, които сте планирали да закупите- със същите характеристики като търсените от вас, но изкупени на останалите места, или само изглеждат като тях, съветват от „Ние, потребителите“.

   Експертите напомнят, че много производители проектират и изработват версии на своите продукти за различни търговци и пазари и е възможно да попаднете на по-ниско качество, въпреки идентично представените им спецификации. Не рискувайте със съмнителни търговци.

„Ние, потребителите“

Тагове : риск , петък , черен ,


Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha