Ръст на потребителската удовлетвореност в хотелите на Албена

Ръст на потребителската удовлетвореност в хотелите на Албена
Публикация   07:20     29 Септ, 2022 /     akcent.bg   /     266

   Увеличение в нивата на потребителската удовлетвореност отчитат в края на летния сезон управителите на хотели във ваканционно селище „Албена“. Оценките на гостите хотелиерите получават през основните канали за директна продажба и маркетинг на туристически услуги като платформите HolidayCheck.deв Германия, международните Booking.com и TripAdvisor.com, както и скандинавския туроператор NordicLeisureTravelGroup.

   Най-високи резултати постига новият 5-звезден хотел „Амелия“ с 99% удовлетвореност в платформата HolidayCheck и оценка 5 от 5 в TripAdvisor.com. Близо 9от 10 са показателите на тематичния авиационен хотел в сайта Booking.com.Другият 5-звезден хотел ParadiseBlue, част от немската верига Maritim, отчита резултат 97% в HolidayCheck.de – при 94% в началото на сезона, 9 от 10 в Booking.comи 4,5 от 5 в TripAdvisor.com. Емблематичният FlamingoGrandHotel&SPA 5* е получил съответно 87% - при 83% в началото на сезона, 8,4 от 10 и 4 от 5.

   Сред 4-звездните хотели добри резултати показват хотел „Гергана“ с 91% удовлетвореност – при 84% в началото на сезона, и хотел „Калиакра Маре“ с 86% - при 79% през пролетта. С най-високи показатели при 3-звездните е хотел „Боряна“ с 86% удовлетвореност в немската платформа, и хотел „Мура“ с оценка 7.6 от 10 в Booking.com.

   Повишените показатели на потребителската удовлетвореност мениджмънтът на курорта отдава на добрата екипна работа, както и целенасочената политика на компанията за подобряване на професионалната квалификация на служителите, по-голямата част от които в неактивния сезон преминават редица обучения или работят в партньорски хотели в Западна Европа. 



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha