В цялата си история, започваща от 1974 г., Volkswagen Golf има стотици варианти на двигатели. Въпреки че имаше по-голям VR6, четвъртото поколение на двигателя EA888 с четири цилиндъра е най-мощното, монтирано някога на компактния хечбек. 2,0-литровият бензинов турбомотор развива 333 к.с. във версията Golf R 20 Years Edition.
Ново видео, разпространето от R-подразделението на компанията, показва как е получена допълнителната мощност в сравнение с обикновения Golf R. Инженерите на марката са успели да добавят 13 к.с., като са коригирали спускателната и изпускателната системи. Дроселната клапа винаги остава напълно отворена, така че допълнителният въздух да не се натрупва пред нея. Това означава, че получавате незабавна реакция в момента, в който ускорите.
По-нататъшните модификации на турбокомпресора включват надграждане на системата, която предотвратява турбо-ямата чрез промяна на клапана за подаване на газ за още по-бърза реакция .
Автомобилът ще бъде пуснат в продажба тази година в Европа и Северна Америка, като цената на пазара в Германия е доста сериозна – 59 995 евро. Версията 20 Years Edition ще се произежда една година. Тя е най-мощния сериен Golf в историята, на компанията има и по-сериозни разработки в тази посока
За изложението Wörthersee през 2007 г. компанията направи GTI W12-650 с 6,0-литров W12 двигател с двойно турбо от Bentley Continental GT. Това беше концепция със средноразположен двигател, базирана на Golf Mk5 с невероятните 641 к.с., които осигуряваха ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди.
През 2014 г. VW представи концептуалния Golf R400 с мощност от 395 к.с. и въпреки че беше забелязан многократно да преминава тестове на „Нюрбургринг“, производствен модел така и не последва. Твърди се, че колата е трябвало да се казва R420 и следователно да разполага с дори повече мощност от концепцията, предлагайки близо 420 к.с. Отмяната очевидно е дошла, след като шефът на научноизследователската и развойна дейност Хайнц-Якоб Нойсер е бил принуден да се пенсионира заради „Дизелгейт“.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай