Вторник, 14 Май 2024

Повече от 300 души от страната и от Румъния дойдоха в Русе да видят обновения локомотив от серия 77 на тестолинейката Добринище- Септември

Повече от 300 души от страната и от Румъния дойдоха в Русе да видят  обновения локомотив от серия 77 на тестолинейката Добринище- Септември
Публикация   13:32     13 Март, 2022 /     Румен НИКОЛАЕВ   /     1599

За първи път в историята на БДЖ изпълнител прави по-голям ремонт от възложения за своя сметка, подчертава мениджърът на "Експрес сервиз" Цветелин Колев

Снимки: "Експрес сервиз" 

  12 март се оказа една важна дата за локомотивния завод "Експрес сервиз" в Русе. На този ден над 300 посетители дойдоха да видят  почти изцяло обновения локомотив на теснолинейката Добринище - Септември.

    Локомотивът, който по време на ремонта  получи прозвища като Баба Яга до Снежанка, събра в  съботния ден  над 300 граждани, служители, специалисти от Русе, региона и  от цялата страна.  Те откликнаха на поканата на "Експрес сервиз" да покаже  наистина достойна за подкрепа дейност, превъплатила един от 4-те локомотива  на БДЖ от серията   77 в модерен и екологичен.  

   Освен от цялата страна, гости имаме и от Румъния. Имаше хора, които са тръгнали още в петък от София, Пазарджик, от Варна и от Бургас... от всички краища на страна. Някои от тях са ползвали услугите на БДЖ, като влакът е пристигнал с 3 часа закъснение. Това сподели пред единствената медия, отразила на място и усетила атмосферата от този истински празник, мениджърът на компанията Цветелин Колев. Децата и техните родители, ж.п. служители се радваха на възродената машина.

  По време на целия ремонт ние бяхме максимално открити с широката публика- показвахме на фейсбук страницата на "Експрес сервиз" всички етапи от ремонта. Това е безпрецедентно и се случва за първи път в историята на обществените поръчки на БДЖ- някой открито да споделя всяка стъпка от ремонта, да споделя детайли от извършената работа и съвсем открито да разкрива договорните си отношения. Това силно е впечатлило хората, казва Колев. Повечето от тях нямат представа как са ставали досега ремонтите в държавната железница, но поне сега виждат пълна отчетност и реален резултат от харченето на държавните пари. Което определено им хареса.

    Всъщност най-впечатлени са онези, които са имали представа какво е имало в кабината на локомотива и какво виждат сега- всичко е чисто, модерно, дигитално. Ние така виждаме и бъдещето на БДЖ и изцяло на железопътния транспорт, коментира Цветелин Колев впечатленията на посетителите.

   Бъдещето е в цифровизацията, в свързаността, в дигиталните решения за управление и в по-екологичен транспорт, категоричен е Колев.

      Ние се съгласихме да приемем този локомотив и да предприемем ремонта и модернизацията му, защото този локомотив е и своебразен символ на теснолинейката Добринище- Септември и представлява интерес за много хора в страната. Направихме този ремонт, за да покажем нашите професионални възможности и водещаата роля на компанията в България и в Източна Европа.

   "Експрес сервиз" се оказва единствената фирма, подала документи за участие в обществената поръчка за ремонта.Извършен е по-широк ремонт от заложеното в заданието, за да се получи едно  бижу, което да се свързва и с "Експрес сервиз", споделя Колев  В процеса на работа се оказа, че локомотивът има нужда от доста по-голямо преустройство .

  За първи път в историята на БДЖ, казвам го с абсолютна сигурност, изпълнител прави по-голям ремонт от възложения за своя сметка, заяви Колев. За разлика от настоящата практика с текущите ремонти на БДЖ, които  изпълнителите изкуствено завишават договорите с тайни споразумения, които остават далече от вниманието на обществото.

  Локомотивът от серия 77 скоро ще напусне "Експрес сервиз "и ще продължи работата си, гарантирайки един по-сигурен и екологичен превоз на пътуващите туристи по планинския маршрут  на теснолинейката Добринище- Септември.

Тагове : теснолинейка , ,


Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha