Според АПИ, целта е строителните работи в участъка да бъдат изпълнени качествено и движението да бъде възстановено във възможно най-кратки срокове, за да не се затруднява движението в активния летен сезон.
Строителните дейности в участъка започнаха в края на април. При проверка на председателя на Управителния съвет на АПИ инж. Апостол Минчев в началото на юни беше констатирано: влагане на некачествени и несъгласувани от Института за пътища и мостове строителни материали, неизпълнение на техническите указания от страна на строителя, липса на компетентен технически ръководител по асфалтополагане и др. Предприети бяха необходимите мерки за коригиране на работата и спазване на технологичните процеси.
Проектът за ремонт на трасето предвижда по метода студено рециклиране да се възстанови носимоспособността на пътното тяло, подобряване на отводняването, полагане на нова асфалтова настилка, ограничителни системи (мантинели), маркировка и знаци. На обекта се работи едновременно и в двете платна, които са в експлоатация от 2007 г.
За изпълнение на строителните дейности в участъка между Чирпан и Стара Загора са затворени двете платна и трафикът преминава по обходен маршрут. Пътуващите от София към Бургас се отклоняват при пътен възел Чирпан - Изток по път II-66. От там по второкласния път продължават до пътен възел Стара Загора – Кольо Ганчев, който е на път II-66 и път I-5 Стара Загора - Димитровград. След това движението е по път I-5 до пътен възел Стара Загора, където шофьорите ще продължават по АМ Тракия.
Пътуващите от Бургас към София се отклоняват при пътен възел Стара Загора по път I-5 до пътен възел Стара Загора – Кольо Ганчев. От там по път II-66 ще продължават до пътен възел Чирпан - Изток, за да се качат отново на АМ Тракия.
Алтернативен маршрут на участъка в ремонт е Подбалканският път I-6 София - Бургас. Агенция Пътна инфраструктура апелира шофьорите да използват и първокласния път за по-голяма удобство при пътуване в пиковите дни и часове.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай