През 2021 г. Bulmarket Rail Cargo ще рециклира по-старите си вагони и ще ги замени с най-новото поколение иновативни. По този начин ще следва новите изисквания, издадени от ЕС, пише RailTarget.eu - глобално онлайн списание, насочено към специалистите в жп транспорта. Ще бъдат закупени и нови електрически локомотиви, като с това ще бъде поставено началото на внедряването на акумулаторни маневрени локомотиви, за да се отговори на растящите изискванията на повече клиенти.
Компанията наскоро закупи останалото от Локомотивно- вагонния завод ЛВЗ в Русе, построен през 1866 г. Целта е да се модернизира чрез разработване на съвременна производствена линия и център за научноизследователска и развойна дейност, които да обслужват нарастващото търсене на нови, високо- технологични вагони и локомотиви за компанията и нейните партньори.
В момента Bulmarket Rail Cargo оперира с 30 електрически и дизелови локомотива и собствен парк от над 800 вагона - железопътни вагони цистерни, вагони бункери, отворени вагони и други. Фирменият парк от локомотиви се е увеличил през 2020 г. с два нови 2 Smartron Siemens и 4 локомотива EA3000, като по този начин се доразвива програмата за по-устойчива модернизация на компанията. Повече от 250 е броят на служителите, които се уверяват, че всяка една операция се изпълнява правилно 24 часа в денонощието, седем дена в седмицата - 24/7.
Булмаркет Рейл Карго ООД е част от BULMARKET GROUP, е първият частен национален ж.п. превозвач в България. Компанията е фокусирана в предоставянето на индивидуални решения за своите клиенти в сектори като нефтохимически, селскостопански, строителен, стоманен и други.
Булмаркет извършва вътрешен, международен и транзитен железопътен транспорт в страната и извън нея. Компанията работи на всички гранични пунктове и организира маневрени операции в големите черноморски пристанища, както и във всички основни индустриални зони в България.
Булмаркет предоставя допълнителни услуги като митническо представителство, спедиторски услуги, поддръжка на вагони и управление на автопарка.
Източник: https://www.railtarget.eu
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай