Събота, 23 Ноември 2024

ВиК Русе оптимизира дейността си заради намален състав и работници и служители с коронавирус

ВиК Русе оптимизира дейността си заради намален състав и работници и служители с коронавирус
Публикация   19 Дек, 2020   /     akcent.bg   /     979

Мерки за ограничаване на разпространението на COVID-19

  Над 10 процента от състава на ВиК Русе е в болнични с дигноза коронавирус след направен PCR тест или е под карантина, каза управителят на дружеството инж. Сава Савов пред Акцент.БГ. Това неминуемо се отразява на работата както и на администрацията, така и на аварийните групи. 

  Въпреки трудностите заради силно редуцирания състав, мениджмънтът на ВиК Русе е създал необходимата организация, за да не се чувства това от клиентите. Тази ситуация обаче вероятно ще се отрази негативно на инвестиционната програма, смята инж. Савов.

  За да се предотврати внасянето на зараза в административната сграда, е монтирано модерно сканиращо устройство. Служителят или посетителят, които искат да влязат, застават с предпазна маска пред него и поставят дясната си ръка на определено място, където безконтактен термометър измерва телесната температура...

  Както вече Акцент.БГ писа, във връзка с обявеното извънредно положение на територията страната и с цел ограничаване на разпространението на COVID-19 до 31 януари  се променя дейността на „Водоснабдяване и канализация” ООД − Русе, както следва:

  1. Преустановява се приемът на граждани в сградите на дружеството, с изключение на Паричния салон на ул. „Цариград“ №7, където е въведен пропускателен режим, и гише „Деловодство“ в сградата на Централното управление на дружеството на ул. „Добруджа“ №6. До гишетата ще бъдат допускани само клиенти, които носят предпазна маска и ръкавици. 
  2. Преустановява се обходът на отчетници по домовете за визуално отчитане на всички измервателни устройства. При невъзможност за самоотчитане потребеното количество вода ще се определя по реда на чл. 23, ал. 3 от Общите условия за предоставяне на ВиК услуги от ВиК оператора − на базата на средномесечния разход от предходните два отчета. След физическо отчитане на показанията на водомерите количеството вода ще се изравнява в съответствие с реалното потребление. При регистриране на разлика имаме готовност да направим корекция на съответните фактури.
  3. Препоръчваме Ви да използвате следните възможности за дистанционно обслужване:
  • Самоотчитане

   Показания може да подадете по няколко начина:

  • Като използвате електронната услуга „Самоотчитане на водомер“: https://www.vik-ruse.com/domakinstva/samootchitane.
  • Като се обадите на следните тел. номера: 082/501 563, 082/501 573, 082/501 559, 082/501 560 и 082/501 566. Обаждания се приемат всеки делничен ден от 8:00 до 17:00 ч.
  • Информация за потреблението може да бъде съобщавана и от домоуправителите на сградите в режим на етажна собственост на посочените по-горе телефонни номера.
  • Показанията на общия водомер може да подавате на следния имейл адрес: inkaso@vik-ruse.com или като се обадите на посочените по-горе телефонни номера.

   Датата на отчитане може да видите в графика за отчитане, който е достъпен в  раздел „Домакинства“, подраздел „График за отчитане“ на уебсайта ни: https://www.vik-ruse.com/prowerka-na-grafik.

       Може да заплатите сметките си по няколко начина:

  • чрез системата на „Ипей“ АД;
  • чрез системата на „Транскарт файненшъл сървисис“ ЕАД;
  • банкови плащания могат да се извършват чрез онлайн банкиране, през разплащателна сметка или с банков превод. Повече информация може да получите на следния адрес: https://www.vik-ruse.com/plashtane-na-smetki.
  • Електронна фактура

   Имате възможност да получавате своята фактура на посочен от Вас електронен адрес, като ние се ангажираме да я доставим до 24 часа от издаването ѝ. За повече информация посетете https://www.vik-ruse.com/elektronna-faktura.

  • Онлайн смяна на партида на физически лица

   Може да подадете електронно заявление за смяна на партида, като посетите https://www.vik-ruse.com/domakinstva/onlayn-smyana-na-partida.

  • Въпроси, жалби и оплаквания

   За да изпращате своите въпроси, жалби и оплаквания, е необходимо да използвате предназначения за това електронен формуляр в раздел „Често задавани въпроси“ на уебсайта ни, достъпен на адрес: https://www.vik-ruse.com/vaprosi. Писмени запитвания до дружеството следва да се изпращат на адрес: гр. Русе, 7000, ул. „Добруджа“ № 6.

  • Проектиране, съгласуване на инвестиционни проекти и присъединяване към ВиК мрежата

   Може да получите информация за документите, които е необходимо да подадете, като изпратите запитване на pto-uslugi@vik-ruse.com или като се обадите на тел. 082/501 510. Запитвания, отправени по телефона, се приемат всеки делничен ден от 9:30 до 12:00 часа.

  • За да получите обща информация за дружеството, посетете уебсайта ни www.vik-ruse.com или се обадете на тел. 082/501 560.
  • Информация за аварии и планови ремонтни дейности може да получите на адрес: http://www.vik-ruse.com/Index.aspx.
  • За да подадете сигнал за повреда, посетете https://www.vik-ruse.com/saobshti-za-povreda или се обадете на тел. 082/820 182 и 0800 20 522.


Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha

Прочети още