Работната 2017 г. настъпи и всеки добър бизнес лидер по света започва да планира следващите 12 месеца.
Било то по отношение на създаване на стратегия за увеличаване на продажбите, или във връзка с изработване на график с цели за навлизане на нови пазари, или пък измисляне на начини за справяне с проблеми, добрите лидери осъзнават, че това е моментът да се помисли за предстоящата година.
В тази връзка от британската новинарска мрежа BBC споделят в сайта BBC News какво съветват и планират за 2017 г. известни бизнес лидери от Острова и света. Например: .................
Не бива да се забравя, че служителите са най-важният ви актив, a здравето на работа - да се уверите, че има грижа за здравето на работната сила - стана модерна тема (wellness at work). Включете редовен прозорец в работния ден или седмица за служителите, в който те да работят заедно или самостоятелно, следван от здравословен общ обяд. Това е страхотен начин да събирате хората заедно в общуване, както и да подобрявате физическото им и умствено здраве. Създава по-щастлива, по-продуктивна и сътрудничеща работна сила.
По съвет на Шарлот Роуч, шеф на фитнес фирмата Rabble
...............
Най-добрият съвет, който имам за някой ръководещ бизнес, е да слуша ветровете на промяната. Всяка индустрия е трансформирана директно, или индиректно, от технологиите и равнището на промяна ще се повиши в следващите няколко години. Така че не мислете какво прави бизнесът ви сега, а как той може да бъде позициониран за да бъде част от тази технологична трансформация. После, както винаги, работете здраво, учете се от грешките и продължавайте да се развивате.
Съвет на Максимо Кавазани, създател на мобилното приложение с тестове Trivia Crack
............
Останете любопитни и търсете вдъхновение на неочаквани места. Ние винаги се опитваме да търсим отвъд рафта за пазаруване и бих окуражила бизнеса да прави същото. Определете вашата цел. Водещи глобални събития на 2016 г. показаха, че да имаш ясна посока отвъд годишните цели е важно повече от всякога.
В дигиталната епоха на всичко, дръжте нещата прости. Нямате бездънни джобове, трябва да си поставяте приоритети и да поддържате дисциплината да се фокусирате върху реалните силни черти на вашия екип.
Освен това, винаги помнете да поддържате нещата леки и да се забавлявате. Ние например произвеждаме пуканки, не спасяваме човешки животи, но е лесно да изгубим правилната посока и по отношение на това понякога.
Касандра Ставру, съосновател на Propercorn
...............
Не забравяйте да прекарвате време и да влагате усилия да информирате хората какво предлагате. Виждам толкова много лица в бизнеса, които имат страхотни предавания, страхотни продукти и страхотни идеи, но решават да намалят маркетинговия бюджет, или просто мислят, че нещо ще работи само защото е умно. Винаги съм казвал, че човек може да изобрети чайник, който завира водата за 1 секунда, но ако хората не знаят за чайника, това няма значение. Създайте въодушевление в хората. Помислете за интересни и невероятни начини да ги включите и изпратете съобщението си там навън. Създайте общност и впрегнете силата на социалните мрежи. Бъдете смели и изпробвайте нови неща. Станете експерти в полето си. Най-вече, се забавлявайте.
Джери Котъл-младши от Rooftop Film Club
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай