Повече от 1300 пациенти на Медика Русе са регистрирани като позвънявания на безплатен национален телефонен номер 0700 20 966 от началото на годината. Това съобщи днес д-р Кирил Панайотов.
От тук са анкетирани от страна на здравното заведение преминали лечение болни. Също така на безплатния национален номер се обаждат и пациенти, които споделят своите благодарности, очаквания, както и забележки.
Телефонният номер за обратна връзка позволява на мениджмънта на болничното заведение да надгражда комплексните услуги съобразно претенциите и забележките на болните. Освен това по този начин пациентите могат много по- свободно и без притеснение да изразят своите впечатления, както и благодарности към определени лекари или към персонала на дадено отделение.
Пациентите стават все по-взискателни, искат повече внимание. Затова и от време на време има по-претенциозни, които не са доволни от обръщението към тях, за това, че вместо госпожо са ги нарекли по-свойски. Претенции има също така и от към храната, независимо че в Медика тя кореспондира с тази в една добре обслужвана фирмена столова или обществена закусвалня.
Така че грижата за пациентите не престава и след тяхното болнично лечение.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай