....пиша тия редове с тайната надежда, че и аз като чистачката на Летище София може да имам късмет и те да стигнат до премиера Борисов. А той от своя страна ще разбере, че не всичко е пари и че човешкият живот е безценен. А вероятно и го знае това. Така че сагата с пътя убиец да се реши веднъж за винаги, без традиционната корист и алчност....
11 души са намерили смъртта си през 2015 година по пътя убиец Русе – Бяла, сочи информация от Пътна полиция- КАТ. 11 души на различна възраст не са стигнали, за където са тръгнали, поради нехайството на поредното управление на постоянно обираната ни държава. Други 68 са били ранени при тежки пътни инциденти по коварното трасе, като някои от тях са останали инвалиди за цял живот. Общо 234 са регистрираните от Пътна полиция КАТ произшествия през миналата година.
Ситуацията, която се очертава да се повтори вече 10-та година /а може би и повече/ , недвусмислено буди оправдани притеснения, че въпреки голямата кошница, с която управляващите тръгнаха още в предния си мандат, няма да има нищо повече от…. Едни изхарчени пари за едни проекти ….. и толкова. Само труповете, без да са обещани, ще са сигурни.
Още Росен Плевнелиев като регионален министър развяваше едни мегаломански въжделения за едни пари от Турция и Катар, за които повече ни се чу, ни се разбра, освен че известно време вече се виждаше пътят Русе- Свиленград.
От това време преди 4 години остана единствено нещо по-сериозно – че пътят няма да е магистрала, а ще е скоростен път. Във времето трасето се променя по няколко пъти, в зависимост от силните на деня и възможността да се облагодетелстват най-много. През това време броят на труповете но пътя – убиец расте.
Анализ на резултатите от изследването на безопасността и условията за движение по
участъка Русе-Бяла от път Е85, извършен от Русенския университет през 2012 година показва,
че изграждането на НОРМАЛЕН път е повече от наложително.
Разпределение на убитите и ранените при ПТП по години. Общо за периода
2006г 2007 2008 2009 2010
Общо ПТП 30 24 29 38 28 149
Убити 24 14 11 5 4 58
Ранени 36 28 35 45 33 177
Пострадали
(Убити и ранени) 60 42 46 50 37 235
Оттук става ясно, че ако „нормално“ преди 5-6 години жертвите са били 4-5, то вече техният брой е нараснал 2-3 пъти, а ранените са значително повече.
Реално идеята за скоростен път /магистрала/ или както и да е да се казва, е на повече от 15 години. Още по времето на Йордан Борисов като областен управител са харчени пари за проектиране на трасе. Това продължава и по времето на Румен Януаров, който и сега си спомня кореспонденцията с тогавашния регионален министър Церовски, при Мария Димова, …. Та чак до наши дни.
Единственото, което важи в случая категорично е максимата „Никой не може да ти даде това, което НИЕ можем да ти обещаем“.
А през това време, ако ние, избирателите не се вземем в ръце, ще мрем на всеки километър и ще броим кръстовете по 50-километровото трасе…..
Амин!
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай