Да се разсейвате лесно докато вършите служебните си задължения звучи като нещо лошо, но може би има лъч в края на тунела от ежедневни офис неволи, пише британският вестник Telegraph.
Служителите, които често имат проблеми с концентрацията, може би превъзхождат интелектуално своите колеги, сочи ново проучване.
Учени смятат, че интелигентните личности се разсейват по-лесно заради всички страхотни идеи, които се въртят в главите им.
Най-умните трудно подреждат приоритетите си, а разсейващите фактори потенциално водят до „чувство на неадекватност и неспособност за справяне с работния товар като цяло“, смята психиатърът д-р Нед Халауел.
Той-добавя, че най-блестящите умове често не успяват да оправдаят собствените си очаквания, както и тези на шефа.
"Работодателите винаги търсят най-интелигентните кадри, но множеството разсейващи фактори и отговорности засягат умните хора също толкова, колкото всички останали, ако не и повече“, обяснява Бостиян Любиц, вицепрезидент на Steelcase и издател на проучването.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай