Неделя, 22 Декември 2024

Най-иновативните кампании за последната година

Най-иновативните кампании за последната година
Публикация   13 Ян, 2016   /     akcent.bg   /     454

   

В рекламата за изтеклите 12 месеца се смесиха новото поколение в технологиите с изпитано работещи маркетингови методи. Рекламните прояви се приземиха върху различни, нови повърхности. 

Въпреки че имаше десетки добри примери за рекламни иновации, следните 5 кампании от света се отличиха според авторите на сп. Entrepreneur от САЩ. Ето и първата:

  "Музей на чувствата". Четириседмична постройка се появи край World Trade Center One в Ню Йорк. Тя беше рекламирана като първия музей, който реагира на емоциите.

  Вътре в безплатната експозиция модерни екрани взаимодействаха с петте сетива на посетителите. Най-вече с обонянието. Никой не разбра, че става дума за спонсорирана рекламна акция на Glade. Въпреки че уважавани издания като Smithsonian.com и The New York Times определиха изложбата като "ужасна" и "дразнеща", все пак тя успя да събере значително внимание.

Glade дори направи хаштаг в Instagram (#museumoffeelings), който вдъхнови над 120 000 импресии.

 Успехът на кампанията ще може да се отчете в продажбите на Glade от декември насам.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha