В рекламата за изтеклите 12 месеца се смесиха новото поколение в технологиите с изпитано работещи маркетингови методи. Рекламните прояви се приземиха върху различни, нови повърхности.
Въпреки че имаше десетки добри примери за рекламни иновации, следните 5 кампании от света се отличиха според авторите на сп. Entrepreneur от САЩ. Ето и първата:
"Музей на чувствата". Четириседмична постройка се появи край World Trade Center One в Ню Йорк. Тя беше рекламирана като първия музей, който реагира на емоциите.
Вътре в безплатната експозиция модерни екрани взаимодействаха с петте сетива на посетителите. Най-вече с обонянието. Никой не разбра, че става дума за спонсорирана рекламна акция на Glade. Въпреки че уважавани издания като Smithsonian.com и The New York Times определиха изложбата като "ужасна" и "дразнеща", все пак тя успя да събере значително внимание.
Glade дори направи хаштаг в Instagram (#museumoffeelings), който вдъхнови над 120 000 импресии.
Успехът на кампанията ще може да се отчете в продажбите на Glade от декември насам.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай