Вторник, 15 Октомври 2024

"Оргахим" отчита ръст на продажбите, най- успешен е строителния бранд

Публикация   24 Септ, 2015   /     Румен НИКОЛАЕВ   /     284

Компанията търси решения на клиентите си на база произвежданите продукти

Мениджърският екип на Оргахим ще следва политика на отваряне към медиите и крайните потребители. Това стана ясно днес на пресконференция, на която бе представен и част от екипа.

Нова позиция в него е тази на Явор Арсов, който ще е пряко ангажиран с архитектурни и инфраструктурни проекти.

Фокус в устойчивото развитие на компанията са продукти за дома, строителни решения, индустриални покрития и авто покрития.

„Оргахим” инвестира в кадри и по-специализирани позиции, както и в конкретни целеви групи, поясни търговският директор Момчил Бояджиев.

Компанията отчита 10 процентен ръст на оборотите спрямо 2014 година, като в строителния бизнес те са удвоени. Именно в него се развиват четири основни направления- топлоизолационни системи, като три от тях са сертифицирани, с нови, по-добри материали.

Създаване на нови брандове, обучения на крайния потребител към различните видове продукти и решения. Това са част от дейностите, които представи маркетинг мениджъра Георги Василев.

Явор Арсов търси заедно с архитекти и собственици на строителни компании решения, от които се нуждаят клиентите на база произвежданите от „Оргахим” продукти. Особено висока оценка получават двата е-картела сред дизайнери и архитекти, каза Арсов.
 

   В България се прави по-лесно бизнес спрямо държави като Румъния и други в Европа, предвид данъци и бюрокрация. Това сподели изп. директор на Групата Мариус Вакароиу. Въпреки трудностите, през 2015 година работническият състав е нараснал с 40 на сто. Според него заплащането е на нива, каквото е в сектора в България и не се ангажира с конкретна цифра.

Стажантската програма, която действа тук, вече дава и добри резултати, коментира Вакароиу.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha