Мениджърският екип на Оргахим ще следва политика на отваряне към медиите и крайните потребители. Това стана ясно днес на пресконференция, на която бе представен и част от екипа.
Нова позиция в него е тази на Явор Арсов, който ще е пряко ангажиран с архитектурни и инфраструктурни проекти.
Фокус в устойчивото развитие на компанията са продукти за дома, строителни решения, индустриални покрития и авто покрития.
„Оргахим” инвестира в кадри и по-специализирани позиции, както и в конкретни целеви групи, поясни търговският директор Момчил Бояджиев.
Компанията отчита 10 процентен ръст на оборотите спрямо 2014 година, като в строителния бизнес те са удвоени. Именно в него се развиват четири основни направления- топлоизолационни системи, като три от тях са сертифицирани, с нови, по-добри материали.
Създаване на нови брандове, обучения на крайния потребител към различните видове продукти и решения. Това са част от дейностите, които представи маркетинг мениджъра Георги Василев.
Явор Арсов търси заедно с архитекти и собственици на строителни компании решения, от които се нуждаят клиентите на база произвежданите от „Оргахим” продукти. Особено висока оценка получават двата е-картела сред дизайнери и архитекти, каза Арсов.
В България се прави по-лесно бизнес спрямо държави като Румъния и други в Европа, предвид данъци и бюрокрация. Това сподели изп. директор на Групата Мариус Вакароиу. Въпреки трудностите, през 2015 година работническият състав е нараснал с 40 на сто. Според него заплащането е на нива, каквото е в сектора в България и не се ангажира с конкретна цифра.
Стажантската програма, която действа тук, вече дава и добри резултати, коментира Вакароиу.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай