Вторник, 15 Октомври 2024

С модел за под 5000 евро "Рено" готви революция в най-малкия автомобилен сегмент

С модел за под 5000 евро
Публикация   22 Май, 2015   /     akcent.bg   /     284

Нов модел с амбиции да предизвика революции в най-малкия автомобилен сегмент, като доведе до бум на продажбите, представи "Рено" в Индия. Макар "Куид" (KWID) да е насочен основно към Индия, той ще е глобален продукт, предлагащ достъпна мобилност за всички.

  Автомобилът е първият използващ новата платформа CMF-A на алианса "Рено Нисан", която е изключително гъвкава и на нея могат да се изградят автомобили с различен екстериорен дизайн и задвижване. Като основни предимства на "Куид" се сочат стилна визия, здравина, лесна употреба и функции, които обикновено се свързват с моделите от горния сегмент.

  Дългият 3.68 метра автомобил отвън е издържан в стилистиката на SUV моделите, като прилича доста на "Дачия Дъстър". Ширината е 1.68 метра, а клиренсът 18 см. С "Рено Куид" дебютира новият цвят Outback Bronze.  

  Вътрешното пространство е щедро и гъвкаво. В салона на "Куид" правят пречатление дигиталното приборно табло, хромираните пръстени на вентилационните отвори и предлаганата като екстра мултимедийна навигационна система Media-Nav със 7 инчов дисплей, позната от гамата на "Дачия".

  "Рено Куид" ще бъде лансиран в Индия през втората половина на 2015 с цена между 300 000 и 400 000 рупии(4200 - 5600 евро). Интересът на Алианса към индийският пазар никак не е случаен.

  В момента съотношението на собственост на автомобили в страната е едва 20 на 1000 жители спрямо 105 в Китай, 300 в Русия и 600 в Европа. Индийският автомобилен пазар се разширява бързо, като през 2014 година продажбите се увеличиха с 3.1% до 2 537 892 автомобила. Прогнозите са, че до 2020 обемът на продажбите ще достигне около 5 млн и Индия ще се превърне в третия най-голям пазар в света.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha