България рекламира прелестите си с нов рекламен клип за 6 млн. лева, който ще се завърти по четири европейски телевизии. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова и допълни, че клипът ще се излъчва на девет езика по телевизии като "Евронюз", "Евроспорт", "Дискавъри" и "Нешънъл Джиографик".
"Кампанията е под мотото "Открий и сподели" и е на стойност 6 млн. лв., като има за цел да представи всички възможности за туризъм у нас - зимен, летен, културен, алтернативен", обясни Ангелкова.
По думите й рекламата ще продължи да обикаля ефира до края на годината, като предстои подписване на договор за рекламиране на страната ни и с телевизия Би Би Си.
"Целта е да компенсираме отлива на руски и украински туристи през настоящия туристически сезон", допълни министърът.
По думите на Ангелкова министерството иска да запази ръста на туристите от миналата година, когато техният брой е бил 7,5 млн. души, и затова обръща поглед и към българския турист, като го призовава да почива в родината си.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай