Вторник, 15 Октомври 2024

България и Словакия ще разработват бранд „ДУНАВ“

България и Словакия ще разработват бранд  „ДУНАВ“
Публикация   04 Фев, 2015   /     akcent.bg   /     469

България и Словакия ще работят за създаването на бранд „Дунав“ и за по-голям фокус върху Дунавската стратегия. Това са се договориха министърът на туризма Николина Ангелкова и Франтишек Палко, държавен секретар на Министерството на транспорта, строителството и регионалното развитие на Словакия. Обсъдена е била и възможността за създаване на директна авиолиния Братислава – София, която да допринесе за насърчаване на туристическия обмен между страните.

Министър Ангелкова бе на посещение в Словакия за откриването на международното туристическо изложение ITF SLOVAKIATOUR– Incheba 2015. На изложението тя се срещна с президента на Словакия Андрей Киска, който разгледа информационния български щанд.

Двамата обсъдиха перспективите пред съвместни инициативи за популяризиране на туризма в България и Словакия. Договорено бе задълбочаване на сътрудничеството между администрациите на двете страни в тази сфера. Предстои посещение на президента Киска в България през есента на тази година и има проявен интерес за организиране на двустранен форум за развитието на отрасъла.

 

 

Тазгодишното участие на България на Incheba е посрещнато с голям интерес от словашките туроператори и турагенти. Личното посещение на държавния глава на Словашката република също показва вниманието, което се обръща на нашата страна и възможностите за развитие на тези връзки.

ITF SLOVAKIATOUR - Incheba 2015 е разположено на 17 500 кв. м. площ, на която се помещават 387 щанда от над 20 страни, а посетителите надвишават 75 хил. души. Това е най–голямото изложение за туризъм, СПА, лов, уелнес, фитнес и гастрономия на територията на Словакия.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha