Четвъртък, 15 Май 2025

Мтел стои зад рекламната кампания "Ти водиш"

Мтел стои зад рекламната кампания
Публикация   26 Авг, 2014   /     akcent.bg   /     197

С нея телекомът за пореден път се опитва да се позиционира като честна към клиентите компания

 

 "Мтел" е рекламодателят, който стои зад мащабната тийзър реклама "От септември ти водиш", която върви от няколко седмици в телевизионни канали, вестници и на билбордове. С тази кампания "телекомът прави заявка за нов имидж по правилата на клиента" и представя новото мото на телекома - "Ти водиш", казват от новата ПР агенция на телекома - All Channels PR.

  "Чрез [новото мото] заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват", каза главният изпълнителен директор на "Мтел" Танасис Кацирубас в официално съобщение.

  Рекламата е първият голям проект на новата обслужваща агенция, с която "Мтел" избра да работи в края на юни - The Smarts. "Ти водиш" се разпространяваше в пълен микс от канали - телевизия, преса, външна реклама. Рекламата има собствен сайт (www.tivodish.bg), използваше нестандартни телевизионни формати, посланието "Ти водиш" се появи по тротоарите в София, като графит на фасадата на Народния театър "Иван Вазов", в социалните мрежи и като късметчета за кафе.

  В официалното съобщение от агенцията обясняват, че именно с идеята за "Ти водиш" са спечелили конкурса за творческо обслужване на "Мтел". "Тя изцяло съвпада с действията на телекома за промяна и нов начин на общуване според правилата на клиентите, техните желания кога и с кого да общуват, кога да не са на линия, с кого да се чуят, какво да споделят и какво да запазят за себе си. Хората владеят технологиите, а не обратното," обясняват от The Smarts. "Ти водиш" е насочена както към потребителите на мобилния оператор, така и към служителите на "Мтел", "които в ежедневната си работа следват обновените ценности на марката "Мтел" – лидерство, без усилие и честна игра, така че промяната да бъде възможна".

  "Мтел" обещаваше много сходни неща и с ребрандирането си през 2012г. Година по-рано телекомът нае консултанската компания Saffron Brand Consultants, която да промени облика на марката. "Накрая предложихме идеята "повече за теб" и ценностите "без усилие, лично отношение, лидерство. Абсолютна противоположност на това, за което "М-тел" беше смятано дотогава - далечна, арогантна, а може би и с остарял бранд," каза след края на проекта творческият директор на агенцията Гейбър Шрайър.

  След като използва опита на външните консултанти обаче, "Мтел" възложи на дотогавашната си рекламна агенция - Demner, Berlicek & Bergmann да използва новата концепция в клиповете и комуникацията на марката оттам-нататък. Година и половина по-късно телекомът вече е с нов маркетинг директор, а от юли - и с нова рекламна агенция.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha