Министерството на транспорта ще зарадва няколко интернет медии в близките няколко месеца с пари за популяризирането на оперативната програма "Транспорт" . През седмицата ведомството на Данаил Папазов обяви обществена поръчка за публикуване на рекламни банери в посещавани български сайтове за икономика, в информационни агенции и портали, както и в сайтове за доставка на услугата електронна поща. В заданието влиза и пускането на информационни материали - репортажи, интервюта и статии по теми, свързани с оперативната програма, както и брандиране на уебсайтове и категории в тях.
Целта е ясна - поставяне на акцент върху успешното реализиране на различни проекти по съответните приоритетни оси на "Транспорт", като за изпълнението й са предвидени 324 хил. лева. Продължителността на поръчката ще е до 30 юни 2015-а или до изчерпване на парите, предвидени от възложителя.
Според разписаните изисквания общият оборот на потенциалните кандидати за последните три години - 2010, 2011 и 2012-а, трябва да е не по-малкък от 300 хил. лева. Задължително е обаче поне половината от тази сума да е формирана от услуги, които са предмет и на поръчката.
Необходимо е също те да имат зад гърба си поне три договора за кампании и дейности по информация и публичност в интернет, изработката на интернет банери, на интернет сайтове и портали. Критерият за избор на победителя ще е най-ниската предложена цена. Оферти ще се приемат до 21 ноември, а отварянето им ще стане ден по-късно.
Още през 2011 г. транспортното министерство плати над 100 хил. лв. за изработка и доставка на рекламни клипове и интернет банери за нуждите на сегашното издание на оперативната програма "Транспорт". Победител тогава бе консорциумът "Зак и КО", в който влизат "Скриин брадърс" ООД (30%) и "Зенит адвертайзинг енд комюникейшънс" (70%). Проверка на изпълнението на контракта показва, че заради забавяне с близо 50 дни на изпълнителя е била наложена неустойка от 4850 лева.
По изпълнението на комуникационния план на "Транспорт" досега са похарчени близо 5.2 млн. лева. За публикуването на материали в печатни издания са отишли 996 хил. лева. Тройно повече средства - над 2.7 млн. лв., са дадени за закупуване на програмно време в различни радиа и телевизии. Големите печеливши се оказаха "Дарик Радио", "Нова броудкастинг груп", "ТВ Седем", БНТ и БНР.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай