Decathlon инвестира 50 млн. лв. у нас

Decathlon инвестира 50 млн. лв. у нас
Публикация   28 Авг, 2013   /     akcent.bg   /     608

Френската спортна верига открива първи магазин у нас, заобикаля Русе

 a+ a- a

 

 

 

 

 Френската верига за спортни стоки Decathlon инвестира 50 млн. лв. в изграждането на магазини в големите градове у нас. Една трета от тази инвестицията е вложена в изграждането на първия магазин на компанията – Декатлон Витоша, който отваря официално врати на 29 август 2013.

 На 3200 кв. м. магазинът ще предлага повече от 30 000 артикула на любителите и на запалените спортисти. Ще се предлагат облекла, уреди, спортно оборудване и аксесоари за над 70 вида спорт.

 „За нас решението за навлизане в България е стратегическо. Балканите са сред малкото европейски региони, в които имаме по-слабо присъствие и българският пазар е важно допълнение в картата на нашето развитие като марка. Освен това концепцията ни е изключително подходяща за пазар като българския, защото предлага най-доброто съотношение цена-качество”, заяви генералният директор на “Декатлон България” Алекс Джоло.

 Плановете на Decathlon включват развитие на магазинната мрежа в най-големите градове в България през следващите 3-4 години – Варна, Бургас и Пловдив, както и още един магазин в София, в Подуене, който вече се строи.

 В бъдеще за по-лесен достъп компанията планира и разработването на онлайн магазин, който да доставя стоки в цялата страна.

 Българският екип на марката в момента надхвърля 50 човека, а плановете са до края на 2013 броят им да достигне 90.

 Decathlon има над 700 магазина в 19 страни по цял свят. Водеща концепция на веригата магазини още от създаването на марката през 1976 е да предложи максимално разнообразие от спортни продукти на достъпни цени, събрани на едно място. През 1986 Decathlon обособява 20 собствени марки за спортни стоки, 8 марки за компоненти и лаборатория за проучване и развитие, както и собствена логистична мрежа.

 



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha