Дискусия за стратегическото пазарно управление и конкурентоспособността на българските фирми организират учените от Института за икономически изследвания при БАН. Тя ще се проведе в рамките на дискусионния семинар АгорА, където от няколко години се обменят мнения на изследователи от различни секции на Института, външни експерти и гост-лектори.
Отправна точка за дискусията утре ще е публичната лекция на проф. д-р Радка Илиева от Института за икономически изследвания при БАН. Проблемите, които тя ще разгледа, са свързани с основните макроикономически характеристики на съвременния бизнес, ролята на стратегическото пазарно управление за изграждане на продуктовата и фирмена конкурентоспособност, както и въздействието на кризата върху състоянието и развитието на отраслите и отрасловите структури.
Проф. д-р Радка Илиева се занимава с фирмената конкурентоспособност от 1995 г., като научните й интереси са в областта на маркетинга, стратегическото управление, пазарни анализи, математически методи и модели за анализ и прогнозиране. Тя е заместник-декан и ръководител на катедра „Маркетинг и туризъм” в Стопанския факултет на ВТУ „Св. Св. Кирил и Методий”, автор на 14 учебника и научни монографии и на над 100 публикации в специализирани издания у нас и в чужбина.
Дискусионният семинар АгорА ще се проведе на 26 юни 2013 г. от 17:00 часа в Голямата зала на Института за икономически изследвания при БАН на адрес: София, ул. „Аксаков” №3.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай