От 15 до 19 април в офиса на НАП в Русе ще се провежда анкета с клиентите за нивото на тяхното обслужване. Обичайно такова проучване се провежда в началото на годината, но сега ръководството на русенската приходна администрация умишлено е избрало натовареното време в края на кампанията за деклариране на доходи и плащане на данъците. Целта е да се проверят качествата на служителите и организацията на работа в условията на увеличен клиентски поток и повишено трудово напрежение.
Стремежът на анкетата е, чрез конкретни въпроси и възможност за лесни, но ясни отговори да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе. В 6-те въпроса с по 3 отговора са обхванати, както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения.
„Приходните служители и нашите клиенти сме двете страни в общия процес по спазване на данъчното и осигурителното законодателство и целта ни с тази анкета е да станем по-обективни, принципни и коректни, за да улесним общата си работа. Не се притесняваме от голямото натоварване, което ни очаква през последните дни на кампанията, а сме убедени, че точно екстремалните условия ще покажат най-добре старанието и професионализма на нашите служители” пояснява директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай