Четвъртък, 26 Декември 2024

Данъчните анкетират русенци за нивото на обслужване

Публикация   15 Апр, 2013   /     akcent.bg   /     388

 

       От 15 до 19 април в офиса на НАП в Русе ще се провежда анкета с клиентите за нивото на тяхното обслужване. Обичайно такова проучване се провежда в началото на годината, но сега ръководството на русенската приходна администрация умишлено е избрало натовареното време в края на кампанията за деклариране на доходи и плащане на данъците. Целта е да се проверят качествата на служителите и организацията на работа в условията на увеличен клиентски поток и повишено трудово напрежение.

      

Стремежът на анкетата е, чрез конкретни въпроси и възможност за лесни, но ясни отговори да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе. В 6-те въпроса с по 3 отговора са обхванати, както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения.

   

„Приходните служители и нашите клиенти сме двете страни в общия процес по спазване на данъчното и осигурителното законодателство и целта ни с тази анкета е да станем по-обективни, принципни и коректни, за да улесним общата си работа. Не се притесняваме от голямото натоварване, което ни очаква през последните дни на кампанията, а сме убедени, че точно екстремалните условия ще покажат най-добре старанието и професионализма на нашите служители” пояснява директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.

 



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha