Ford е вторият най-продаван автомобилен бранд в Европа през 2012 г. за 5-а поредна година, подкрепен от силното представяне във Великобритания и ръста в Русия.
„Докато 2012 г. беше година, изпълнена с много предизвикателства за цялата индустрия, ние сме щастливи от приема на клиентите спрямо новите ни продукти и сме готови да започнем 2013 г. с летящ старт като залеем пазара с нови модели,“ заяви Роланд де Ваард, Вицепрезидент Маркетинг, Продажби и Услуги във Ford-Европа.
През 2012 Ford е продал над 1.1 милиона автомобила на традиционните си 19 европейски пазара, включително 60 000 през декември и над 1.4 милиона автомобила във всички 51 пазара, включително 100 000 през декември. Пазарният дял на Ford на традиционните 19 пазара е 7.9% за годината, спад с 0.4 процентни пункта спрямо 2011 г.
Във Великобритания продажбите на Ford са се увеличили с 3% до 347 000 автомобила. С общ пазарен дял от 14.9% Ford приключва 2012 г. като пазарен лидер във Великобритания за 36-а поредна година и като най-продаваната марка лекотоварни автомобили за 46-а последователна година. Fiesta остава най-продаваният автомобил във Великобритания за 4-та поредна година.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай