„Пристанищен комплекс Русе” ЕАД да се превърне в логистичен център за транпорт на леки автомобили за и от Европа. Това предвижда една от инициативите, свързани с инвестиционната програма на дружеството, съобщи изп. директор Петър Драгошинов. Очаква се между 10 000 и 20 000 коли японска марка да акустират на порта през тази година. Произвеждани в Европа модели да се претоварват тук, а други, които са за европейския пазар, също да минават през „Пристанищен комплекс”.
Другата амбициозна задача е превръщането на пристанище Русе-Изток в транспортно-логистичен център за селскостопански машини и техника, каза Драгошинов. Очаква се през 2013 г. броят на този вид товари и ползването на складовите площи за се увеличи с около 20 на сто.
Доста по „революционно” звучи очакването на увеличение със 100 процента на обработката на торове. Но то ще се случи със сигурност, коментира изпълнителният директор.
Тъй като логистичната схема за транспортиране на метали се променя и се насочва предимно по море, то естествено е да се очаква намаление при обработката на тези товари. Евентуалното преминаване на Топлофикация- Русе на газ също ще рефлектира и ще намали разтоварването и съхранението на въглища.
След отдаването на концесия на порт Запад вниманието изцяло се концентрира към Пристанище- Изток. В момента то разполага с 500 декара работни площи, като има капацитет за разширение на още 300 декара.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай