Вторник, 30 Септември 2025

Маритим Амелия e предпочитан предимно от румънци и българи заради предлагания качествен туристически продукт

Маритим Амелия e предпочитан предимно от румънци и българи заради предлагания качествен туристически продукт
Публикация   10 Авг, 2025   /      Текст и снимки: Румен НИКОЛАЕВ   /     680

Гости на хотела са и почитатели на тематичния туризъм

Дори и част от международната верига Maritim, хотел Амелия следва маркетинг политиката на „Албена” АД. Хотелът спазва стандартите на германската верига, която управлява 40 обекта в осем държави и стъпва в България през 2019 година –
именно в в.с. Албена – хотелът запазва своя тематичен, индивидуален почерк.

   5-звездният Maritim Hotel бе сред отличените в годишните награди на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация за 2022 година в категория „Най-добър 5- звезден концептен Ultra All Inclusive хотел“.

   Елена Иванова е комплексен управител на Maritim Amelia. Тя е в „Албена” за четвърти сезон, а в туристическия бранш – повече от 30 години.

   По думите ѝ, основната разлика в предлагания туристически продукт спрямо Maritim Paradise Blue е именно концепцията „ултра ол инклузив“, която в Amelia е разработена така, че да отговаря най-вече на нуждите на семейства с деца. Този подход е резултат от търсенето и предпочитанията на гостите.

   Основните гости на Amelia са българи, румънци, германци, чехи и поляци, като през тази година се наблюдава и увеличение на броя турски туристи.

   Сред най-предпочитаните места в хотела е панорамният басейн на 10-ия етаж, който предлага впечатляваща гледка и възможност за спокойствие и специални събития

   Голямата атракция за малките гости е мини аквапаркът, споделен между Amelia и Paradise Blue – любимо място за игри, забавления и водни приключения не само за децата, но и за техните родители. Забелязва се важна тенденция – повечето гости избират по-дълъг престой, като се възползват от специалните оферти, които се предлагат . А особено привлекателна за гостите е опцията „dine around“, достъпна при престой повече от 7 нощувки, което ги привлича да резервират по-дълъг период на настаняване и да се насладят на по-
голямо разнообразие.

   Персоналът ни е от България, Индонезия, Узбекистан, Киргизстан, Непал, както и от Украйна, от където е и един от атрактивните ни служители-барманът Давид. Той владее 7 езика. В България е от 4 години, говори много добре български, а коктейлите
прави с интересни и различни презентации, които впечатляват нашите гости.

   Като стана въпрос за екип- оказва се, че създаването на един успешен тим не е лесна работа. Как се случват нещата тук?
Мениджър „Хранене“ – Васил, е дългогодишен служител на дружеството, който подхожда нестандартно към работата и е винаги открит към нови идеи.

  Голяма подкрепа за нас е и Дани Димова, която заема позицията „Guest Relations“(връзки с гостите) и ни помага с всеки възникнал проблем, като успява да го разреши навреме. Тя е навсякъде с гостите – в ресторанта, на басейна, плажа, лобито и по всички барове. Дани е за първа година в „Албена“, но има опит в туризма и в Австрия. Доволна е от екипа, с който работи в момента.

   Един от хората, с които работи най-отблизо, е зам.- управителят на хотела – Ася Колева. Тя е само на 28 години, но вече има значителен опит в туризма – над 10 години. Ася е била на стаж във Франция и е заемала различни позиции в дружеството, което й дава ценен опит.

 Как се справяте с ползването на плажа- може би най- широката ивица в „Албена”, ако не и по цялото Черноморие?
Плажът остава най-предпочитаното място за гостите. Мини аквапаркът поема част от тях, особено децата, а детските клубове на  анимацията помагат за забавлението им, освен в сряда, когато е техният ден за почивка.

 

   В ресторанта има дни с жива музика и тематични изпълнители. Най-харесвана е българската вечер – предлага се фолклорна програма и традиционни ястия, приготвени от целия екип на шеф готвач Евгени Димитров.

   Екипът на „Амелия“ все още се изгражда, но според управителя Елена Иванова това е чудесна възможност за сплотяване и утвърждаване. Целта е една – всеки гост да се почувства специален и да напусне хотела с желание да се върне отново.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha