Сряда, 30 Април 2025

ВиК подобрява клиентското обслужване с ново специализирано звено

ВиК подобрява клиентското обслужване с ново специализирано звено
Публикация   30 Апр, 2025   /     akcent.bg   /     63

   С цел подобряване на административното обслужване обособяваме специализирано звено „Обслужване на клиенти“, което ще отговаря за обслужването на гише в Центъра ни за обслужване на клиенти в гр. Русе и по телефона на обявения номер за информация. Операторите, които получават запитвания по телефона, ще работят с модерен софтуер за управление на обаждания, който ще подобри ефективността при обработването и разпределянето на повикванията, за да се осигури възможност за поемане на повече въпроси.

   Вярваме, че с инвестицията в нови технологии, с каквито се работи в съвременните колцентрове, ще улесним достъпа до информация и ще спестим време на всички клиенти.

   Припомняме Ви, че в Центъра ни за обслужване на клиенти в гр. Русе се приемат граждани всеки работен ден от 8:15 до 16:45 ч. 

   Телефонът за контакт е 082/501 560, а обаждания се приемат всеки работен ден от 8:30 до 16:30 ч.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha

Прочети още