Професионална гимназията по туризъм „Иван П. Павлов“ посрещна екип от преподаватели от катедра „Икономика и управление на туризма“ към Стопанската академия „Д. А. Ценов“ – Свищов. Визитата бе част от инициатива за укрепване на връзката между средното и висшето образование и насърчаване на кариерната ориентация сред учениците.
Гостите изразиха своето искрено възхищение от постиженията на учениците в ПГ по туризъм - Русе, които показват високо ниво на подготовка, амбиция и професионална насоченост. По време на посещението представителите на Стопанската академия „Д. А. Ценов“ имаха възможност да се запознаят с реализирани ученически проекти, участия в състезания и практически занимания, демонстриращи реални умения в областта на туризма, хотелиерството и ресторантьорството. От своя страна, те запознаха учениците с възможностите за продължаване на образованието във висше учебно заведение. Особено внимание бе отделено на специалностите, свързани с туризма – една от основните и перспективни сфери в структурата на академията. Академичните преподавателите обясниха какво включва обучението в бакалавърска и магистърска степен, какви възможности се откриват пред завършилите, както и какво отличава подготовката в Стопанската академия „Д. А. Ценов“ от обучението в други висши учебни заведения.
Интерес предизвика и разяснението относно възможността за продължаване на академичния път чрез докторантура – както в сферата на туризма, така и в други икономически и управленски направления. Бяха представени реални примери на завършили възпитаници, които са постигнали успешна реализация в научната и бизнес среда.
Срещата премина в дух на открит диалог, като учениците зададоха редица въпроси, свързани с кандидатстването, студентския живот и бъдещата професионална реализация. Професионална гимназията по туризъм „Иван П. Павлов“ изразява своята благодарност към Стопанската академия „Д. А. Ценов“ за готовността за сътрудничество в подкрепа на младите хора, избрали да се реализират в сферата на туризма.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай