Понеделник, 17 Март 2025

Главозамайващите цифри зад Супербоул LIX: 30-секундна реклама струва 8 млн. долара

Главозамайващите цифри зад Супербоул LIX: 30-секундна реклама струва 8 млн. долара
Публикация   10 Фев, 2025   /     akcent.bg   /     335

Американците го гледат и заради музикалното шоу на почивката и рекламите.

  С аудитория от 123.4 милиона зрители, Супербоул 2024 се превърна в най-гледаното телевизионно събитие в САЩ от кацането на Луната през 1969 г. За американците мачът, който решава шампионската титла в Националната Футболна Лига, отдавна се е превърнал в събитие, което е отбелязано като задължително в годишния календар. Ако човек дори малко се интересува от спорт, няма начин да пропусне всички новини, свързани със Супербоул. Американците го гледат по няколко основни причини - на първо място, разбира се, е самият мач; следват музикалното шоу на почивката и рекламите. Закупуването на телевизионен рекламен клип по време на срещата не е по джоба на всяка компания - но най-големите в бизнеса задължително отделят значителна част от бюджетите си, за да влязат в домовете на милионите зрители - пък било то и за не повече от половин минута.
 
  59-то издание на шампионския мач в НФЛ - или Супербоул LIX, има всички шансове отново да счупи рекорда за най-гледано телевизионно спортно събитие в САЩ.
 
   Твърде вероятно е да надхвърли онези 150 млн, събрали се пред т. екрани за кацането на Луната през 1969 г. За популярността на Супербоул достатъчно говори фактът, че в топ 10 на най-големите телевизионни аудитории американският футбол заема девет места, като отстъпва единствено на подвига на Нийл Армстронг и останалите от "Аполо 11", разходили се по повръхността на Луната. 
   Ако този списък бъде разширен, Супербоул окупира 23 от първите 30 позиции за най-гледани тв събития в историята на САЩ.


Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha