Неделя, 22 Декември 2024

Йордан Лечков и Трифон Иванов дадоха началния удар на мачовете от Големия финал на Каменица ФЕНкупа 2012

Йордан Лечков и Трифон Иванов дадоха началния удар на мачовете от Големия финал на Каменица ФЕНкупа 2012
Публикация   15 Септ, 2012   /     akcent.bg   /     598

Само 36 мача до развръзката на юбилейното издание на най-големия футболен турнир за непрофесионалисти в България

 

На игрищата на комплекс „Албена“ днес стартира Големият финал на юбилейното 10-то издание на Каменица ФЕНкупа 2012. Началото на най-оспорваните мачове поставиха специалните гости Йордан Лечков и Трифон Иванов, както и клубната легенда на „Берое“ - Петко Петков и „златната обувка“ - Георги Славков, както и много от партньорите на юбилейното издание на Каменица ФЕНкупа. Официалните гости дадоха началото на турнира със специален жребий, който разпредели 24-те тима в 6 групи по 4 отбора.

В Големия финал на юбилейната Каменица ФЕНкупа участват най-добрите 24 тима от цялата страна, които извоюваха първо и второ място в 12-те регионални полуфинала, които се изиграха от април до юли. Всички тимове ще се борят за титлата в изцяло професионални екипи, осигурени от партньора на турнира adidas. Мачовете на стадиона в комплекс „Албена“ ще се играят цял ден в събота, а за неделния ден и фазата на директните елиминации ще се класират първите два отбора във всяка от шестте групи, както и четирите тима на трето място, които са с най-добри резултати след изиграните срещи.

Ясен Любенов, Директор маркетинг Каменица” АД откри официално турнира: „Радваме се, че сте част от най-дългоочаквания етап на най-големия футболен турнир за непрофесионалисти на България. Това издание е особено важно за Каменица ФЕНкупа и благодаря на всички партньори, с чиято помощ го направихме още по-мащабен и интересен за участници и гости – благодарности на Български олимпийски комитет, на adidas, GLOBUL, Ford Moto-Pfohe и Samsung. На добър час и на всички 24 тима тук – за да сте тук днес, това означава, че сте най-добрите от всички 27 области на страната. Вашето спортно майсторство надделя над във всички 1300 мача, които се изиграха тази година и вашите голове са „златни“ на фона на общо 10 000 попадения във вратата.

 

 

Отборите на Журналистите и Каменица ФЕНкупа определиха темпото на играта с оспорван демо-мач, който бе разделен на две „медийни предизвикателства“ – тимът на Каменица ФЕНкупа игра по едно полувреме срещу представителите на националните и на варненските медии. Началният удар дадоха Трифон Иванов и Йордан Лечков, а крайният резултат бе 2:1 за журналистите, а с много красив почетен гол се отчете Кирил Глушков, мениджър събития в „Каменица“ АД.

Шампионите на Каменица ФЕНкупа 2012 ще станат ясни след финалния мач на 16 септември (неделя) от 12:30 часа и ще грабнат впечатляващата награда да гледат на живо мач на някои от най-големите европейски отбори по избор на отбора първенец.

Много награди са подготвени и от партньорите на юбилейната Каменица ФЕНкупа от adidas, GLOBUL, Ford Moto-Pfohe и Samsung. Официалният превозвач на турнира e подготвил специална награда за феновете. Това лято “талисманът“ на Каменица ФЕНкупа 2012 - новият Форд Фокус, беше изписан с футболните послания на запалянковците от цялата страна. По време на официалното откриване бе обявено кой ще спечели едномесечен test-drive – специално жури от Ford Moto-Pfohe определи за победител Наско Младенов от Варна и неговото фенско послание „Който спира, умира, който продължава, успява”.

В неделя ще бъде дадена и другата голяма награда на официалния превозвач – преди финалния мач на стадиона в Албена ще бъде изтеглен един от всички участници в игрите и той ще спечели посещение на мач от Шампионската лига.

Още една „футболна екскурзия“ ще бъде спечелена в неделния ден – голмайсторът на финалния турнир ще посети култовия Олд Трафорд. Освен, че осигуряват пълна спортна екипировка за финалистите, adidas ще раздадат и много други награди на „звездите от квартала“ и техните фенове благодарение на специалния футболен симулатор за прецизен шут.

Всички участници и фенове на турнира могат да открият снимки и видео от Големия финал този уикенд на официалната страница на Каменица ФЕНкупа във Facebook www.facebook.com/kamenitzafancup . Там в реално време могат да се следят и най-важните новини за резултатите от мачовете, игрите и изобщо всичко най-интересно около юбилейния Голям финал на Каменица ФЕНкупа 2012, най-големия аматьорски футболен турнир на България.

 

За Каменица ФЕНкупа:   
    
Каменица ФЕНкупа е най-големият футболен турнир за непрофесионалисти в България. Инициативата стартира през 2003 г. с основната цел да обединява почитателите на футбола от цялата страна и да им предоставя възможност да играят любимия си спорт. С всяка следваща година Каменица ФЕНкупа предлага все по-добри условия за игра, нови забавления на терена, които дават възможност на участниците да се почувстват като истински футболни звезди. Общата инвестиция в проекта възлиза на над 8 милиона лева, което прави Каменица ФЕНкупа едно от най-мащабните корпоративни начинания в областта на спорта у нас. Партньорството с Българския олимпийски комитет нарежда Каменица ФЕНкупа сред най-важните и престижни събития в спортния календар на България. Участието на корпоративни партньори като adidas, GLOBUL, Samsung и Ford Moto-Pfohe в юбилейното издание на турнира е поредното признание за шампионата. Такова е и броят на участвалите в Каменица ФЕНкупа през 2011 г. те достигнаха до 18 000 души, което затвърждава Каменица ФЕНкупа като най-големия турнир по футбол за непрофесионалисти в България.

За „Каменица” АД:         
„Каменица” АД е водеща пивоварна компания в България, част от A Molson Coors Company. "Каменица” АД е единствената българска компания, която съчетава трите пивоварни традиции - белгийската, немската и чешката. Портфолиото й включва както местните марки Каменица, Астика, Бургаско пиво, Славена, така и водещите световни марки Stella Artois, Beck’s и Staropramen. Компанията оперира с две пивоварни в Пловдив и Хасково. Общият брой на заетите в дружеството възлиза на около 680 работници и служители и с това компанията е и най-големият работодател в бирената индустрия. За последните четири години „Каменица” АД е инвестирала повече от 68 млн. лева, по-голямата част от които са вложени в пивоварните в Хасково и Пловдив.

За Molson Coors Brewing Company:       
Molson Coors Brewing Company е водеща глобална пивоварна компания, която предлага изключителни брандове на почитателите на бирата в целия свят. Компанията произвежда и продава портфолио от водещи примиум марки като Coors Light, Molson Canadian, Carling, Staropramen, Blue Moon, и Cobra - в Северна и Южна Америка, Европа и Азия. В Канада компанията оперира чрез Molson Coors Canada; в САЩ – чрез MillerCoors; във Великобритания и Ирландия – чрез Molson Coors UK; в Централна Европа – чрез Molson Coors Central Europe, а извън тези пазари  - чрез Molson Coors International.  Molson Coors е включена в Индекса за устойчиво развитие на Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index), като непрекъснато търси нови  възможности за оптимизиране в сферата на корпоративната отговорност.  За повече информация посетете корпоративния уебсайт на компанията -  http://molsoncoors.com.

 



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha