Публикация 28 Ноемв, 2024 / Румен НИКОЛАЕВ / 1445 Организаторите на подписка до имащите отношение по проблема институции не желаят политизиране на проблема
Подписка с 909 подписа днес е входирана в областна администрация за спешно решаване на животозастрашаващия проблем с разклона към с. Пиргово, съобщиха организатори пред Акцент.БГ.
За стартиралата подписка стана ясно от публикация във фейсбук групата ,,За Пиргово", в която са представени причините за това недоволство.
Акцент.БГ на 10 ноември написа първа публикация по темата, опирайки се именно на исканията на жителите в района. Беше потърсено и становище от Областно пътно управление, където за първи път, неофициално стана ясно, че се обмисля възможността опасното кръстовище да бъде осветено с четири стълба. Умишлено не бе дадена повече информация, докато намеренията не бъдат одобрени и приети от АПИ, както и да бъдат намерени необходимите за това пари.
Народният представител от ПП-ДБ Иван Белчев се присламчи към надигналото се недоволство от жителите на Пиргово и района, публикувайки статистика за станалите ПТП на въпросното кръстовище.
От публикуваната справка става ясно, че въпросният депутат, за когото чистият въздух в Русе се е превърнал в кауза /това той самият твърди, а и му носи място в парламента/, е направил въпросното питане за статистиката два дни след публикацията на Акцент. БГ.
Жители на Пиргово и Мечка готвят подписка и са в протестна готовност за решаване на проблема с опасното кръстовище по пътя Русе- Бяла
https://akcent.bg/article/70987
От документа, който Белчев е получил от МВР /въпросната статистика може да бъде получена от сектор Пътна полиция КАТ/, липсват десетките други случаи, на които пирговчани са били преки участници или свидетели. Още повече, че за мерките по обезопасяването на кръстовището отношение има АПИ и Областно пътно управление, които Белчев не е питал.
В отговор на моя въпрос стана ясно, че ще бъдат предприети краткосрочни и дългосрочни мерки за подобряване на безопасността на това ключово кръстовище, което е идентифицирано като потенциално рисково, пише във фесбук профила си депутатът.
Белчев публикува известна към момента информация, която е получил днес и само потвърждава написаното вече преди две седмици :
Предприетите мерки ще включват:
Краткосрочни действия: Ще бъдат монтирани четири осветителни тела за подобряване на видимостта на кръстовището, както и поставено огледало на път I-5, което ще осигури по-добра видимост за излизащите от път II-52. Тези действия вече са поети от обслужващата администрация.
Дългосрочни действия: Изготвен е проект за реконструкция на кръстовището от Окръжно пътно управление Русе, който е подаден за одобрение в Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ). Реализацията на този проект зависи от осигуряването на необходимото финансиране.
Така реално Белчев просто потвърждава вече известните от преди две седмици мерки.
Във връзка с публикациите от днес, след обед в два русенски сайта, в които народният представител Иван Белчев си преписва инициативата за решаване на проблема с кръстовището за Пиргово, без да спомене и нито дума за събраните 909 подписа с искане за незабавното му обезопасяване от жителите на селата Пиргово, Мечка,в.з Капаклийка и с.о Стълпище, организирана от Сдружение "За Пиргово" и внесена, днес (27.11) в 9.30 сутринта от Павел Бенев и Теодора Тодорова в областната администрация, се разграничаваме от всякакво политизиране на настоящата ситуация!
Сигурен съм,че същото важи и за всички подписали се! Нищо от написаното в статиите, не е подтвърдено от отговорните институции !
Това написа Павел Бенев, който всъщност е входирал въпросната подписка.
Подписка за обезопасяване на разклона за Пиргово и ново кръстовище събират жителите на Пиргово и Мечка
https://akcent.bg/article/71104
С поредната си медийна изява Белчев се утвърждава като популист, които умело използва наболелите за русенци и жителите на региона проблеми, към които досега успешно се присламчва, като единственият резултат са безрезултатни питания до различни министри и министерства. Той бе от радетелите на идеята за възобновяване на влака "Синия Дунав", дори пътува с трена, рекламирайки идеята си. Само дето не става ясно дали продължава да ползва ж.п. транспорта до столицата и обратно.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай