Наскоро в социалните мрежи нашумя т. нар. дубайски шоколад. Той стана популярен покрай видео в TikTok на инфлуенсърката Мария Вехера, която е снимала как опитва от шоколада в колата си. Видеото събра милиони гледания за съвсем кратко време, а оттогава стотици хора публикуват в социалните мрежи или как опитват от шоколада, или как си го приготвят сами у дома.

   Специалното на дубайския шоколад е, че вътре съдържа хрупкав пълнеж, който оригинално е с крем от шамфъстък и кадаиф. Оказва се, че идеята за тази изкусителна вариация на така харесваното сладко лакомство, е на собственичката на компанията Fix Dessert Chocolatier.

   Това е 38-годишната Сара Хамуда, която живее в Дубай от девет години. Фирмата си основава през 2021 г. като странична работа.

"Отделяме много време и усилия, и влагаме много любов в нашите блокчета", казва тя. По думите ѝ това не е просто шоколадово блокче, като допълва: "Искаме да създадем изживяване."

   Подтикната от желанието за нещо нестандартно за ядене по време на бременността си, тя се заема да създаде нещо повече от обикновения шоколад.

В социалните мрежи нашумя т. нар. дубайски шоколад: Коя е жената, създала  лакомството

   Сара Хамуда споделя, че целият шум около шоколада е "нереален". Но доказателство за популярността му е и фактът, че поръчките вече надхвърлят 500 на ден, а първоначално са били единични.

"Ако трябва да съм честна, в нито един момент не съм мислила, че ще стане такъв глобален хит. Лудост е това, което се случва", допълва тя и казва, че е получавала съобщения от доволни клиенти от различни точки на света - от Канада, през Аржентина, до Румъния.

   Но тъй като шоколадите се изработват ръчно, включително по-специфичния им цветен дизайн, екипът е ограничен в производството.

   Сара Хамуда издава, че тайната е в пълнежа и отличителната визия. И е категорична, че не се правят никакви компромиси с качеството: "За мен е наистина важно да поддържаме качеството и съставките на нашите продукти."

   Освен с това, шоколадите на Fix Dessert Chocolatier се отличават и с креативните си имена, които измисля съпругът на основателката на компанията. Вкусовете са също интересни и разнообразни, като освен нашумелият с шамфъстък и кадаиф, произвеждат също бял шоколад с хрупкав пълнеж с бисквитка и чийзкейк, както и млечен шоколад с вкус на брауни, крем и зърнена закуска.

   Шоколадите са по 200 грама всеки и се продават на цена от 20 долара. И докато интересът към тях и  - съответно поръчките нарастват, Сара Хамуда казва, че клиентите са започнали да се оплакват от бързото изчерпване на количествата.

   Нейният бизнес вече се разраства с бързи темпове, като следващата стъпка е проправянето на път към международните пазари. А това може и да се случи скоро, тъй като екипът се подготвя.

   "Всяка тенденция има своя момент. Но мисля, че имаме още много какво да дадем и че това е само началото за нас", споделя още Сара Хамуда пред CNN.