Неделя, 22 Декември 2024

Новата Fiesta е най-продаваният автомобил в България през 2010 г.;

 Новата Fiesta е най-продаваният автомобил в България през 2010 г.;
Публикация   21 Ян, 2011   /     MOTO-PFOHE- РУСЕ   /     639

Ford е втори на пазара в България с 1717 автомобила и дял от 9.12%

;
Ford е втората най-продавана марка в Европа за трета поредна година;
Ford е марка №1 по продажби в САЩ с 1 756 439 автомобила и 21.5% ръст спрямо 2009 г.

Новата Fiesta е най-продаваният автомобил в България, а Ford заема втора позиция у нас с 1717 реализирани автомобила и пазарен дял от 9.12%, според данните на ААП. В кризисната 2010 г. Ford повиши пазарния си дял, без да фокусира комуникационната си и търговска политика върху високи отстъпки, които вредят на имиджа на марката и подкопават основите на устойчивия бизнес и качественото обслужване. Освен лидерството в B-сегмента (Fiesta, Fusion), причина за безспорния успех е и запазеното, традиционно първо място на лекотоварния Ford Transit в сегмента на мултивановете (MV).

Ford е втората най-продавана марка леки автомобили в Европа за трета поредна година. През 2010 г. брандът е пазарен лидер във Великобритания, Дания, Ирландия, Унгария, Турция и е водеща вносна марка в Чехия и Италия. Ford е и най-продаваната марка леки и лекотоварни автомобили във Великобритания – съответно за 34-та и 45-та поредна година. Трите най-продавани модели на марката са Fiesta, Focus и Transit. Fiesta е най-продаваният чуждестранен автомобил в Италия и най-продаваният автомобил за 2010 г. във Великобритания – за втора поредна година.

През 2010 г. Ford е продал повече коли в САЩ от всяка друга марка, оставяйки втория в класирането с разлика от 190 807 автомобила след себе си. Общият брой на закупените Ford автомобили в Америка възлиза на 1 756 439, което осигурява на марката ръст от 21.5% спрямо предходната 2009 г. Класацията на 20-те най-предпочитани от американците модели оглавява F-серията на Ford с 528 349 продадени бройки.

Настоящият тежък период за автомобилната индустрия се оказа ключов момент в историята на Ford. През 2009-та и 2010-та Ford Motor Company е най-устойчивият автомобилен производител от „Голямата тройка” в САЩ, без държавен заем, със значително подобрени показатели по отношение на продажбите и повишена клиентска лоялност. Верността към марката се доказва и от тазгодишните награди на Полк, обявени на 12.01.2011 г. по време на изложението в Детройт, на които Ford е победител в категориите „Лоялност към производителя” и „Лоялност към марката”. (За подробности: http://usa.polk.com/News/LatestNews/20110112-loyalty-awards.htm). Също така, Ford е реалният победител в проучването на Consumer Reports за мнението на клиентите за автомобилните марки 2011, публикувано през януари т.г. (http://www.consumerreports.org/cro/cars/new-cars/news/2011/01/2011-car-brand-perception-survey/overview/index.htm ).

Автомобилите Ford са всепризнати с отлично пътно поведение, динамика и удоволствие от управлението. През последните години марката надгради тези свои отличителни качества с повишена безопасност, ново поколение бензинови и дизелови двигатели, изключителен дизайн, широка гама модерни технологии и още по-добро качество. През 2010 г. проучването на J.D.Power and Associates показа, че Ford подобрява качеството си по-бързо от останалите нелуксозни марки в автомобилния бранш, като девет поредни години се изкачва на все по-висока позиция, според оценката на потребителите след първите 3 месеца от покупката на нов автомобил. (www.jdpower.com). Доказателство за усъвършенстваните качества на марката Ford са и множеството отличия за новата Fiesta – носител на глобалното ДНК на Ford – включително престижната награда „Red Dot” за дизайн. Новата моделна гама на Ford е с максималните звезди за безопасност на тестовете на Euro NCAP. C-MAX и Grand C-MAX дори постигнаха най-високия резултат за защита при камшичен удар в историята и се отличиха в двете категории – за безопасност на пътниците и защита на децата. Автомобилите Ford, включително най-новите представители от С-сегмента, изобилстват от редица модерни технологии, типични за луксозните марки.

Ford вече 20 години е официално представен у нас от вносителя Мото-Пфое. Отлично развитата търговско-сервизна мрежа обхваща 15 града на България. Благодарение, както на стабилния финансов ресурс, така и на професионалната работа на дилърите и импортьора, Ford е неизменно сред лидерите в индустрията.

Важно е да се спомене, че дилърствата на Ford имат най-доброто и качествено обслужване според направено независимо проучване „таен клиент” (популярно и като mystery shopping) на агенцията „Маркет айс” за качеството на търговското обслужване сред част от дилърите, продаващи най-популярните марки в България. Дилърствата на Мото-Пфое БГ и Ford получиха най-висока оценка.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha