Снимка: Авторът
Станислав Калчев e новият директор на ЛЗВ, част от “Булмаркет груп”от 14 август т. г. Той е русенец. Роден е през 1970 г. Завършва Техникума по електротехника “Апостол Арнаудов”. Завършва ВИММЕС /Русенски университет/, след което магистратура по заваряване. През 2015 г. завършва втора магистратура - “Бизнес администрация”.
Първите му стъпки в трудовата реализация са в търговска фирма, където работи три години.
От 2000 г. работи в “Спарки”. Започва в търговския отдел като снабдител. По-късно става началник на отдела, за да бъде назначен след време за търговски директор.
Дългогодишната работа на Калчев в “Спарки” продължава 23 години, за да реши и потърси промяна преди 2 месеца. В определен момент чувства работата като монотонна и не му носи желаното удовлетворение.
За Калчев поемането на ръководството на ЛВЗ сега е сериозно предизвикателство, особено след работата в машиностроителната фирма до този момент.
В изгражданият изцяло наново завод текат много процеси, в които Калчев в движение навлиза. Истинското предизвикателство е реализирането на трите стъпки в изграждането и развитието на ЛВЗ, като първата е пускане в експлоатация на цеха за ремонт основно на собствените локомотиви.
Семеен е, с едно дете
Сигурно хората с парите си казват: Ние го искаме, значи ще стане. Вероятно тези хора нямат предсдстава с какво се захващат. Липсват квалифицирани работници, липсват и специалисти, които познават спецификата на тази работа, прекъсна се приемствеността която съществуваше. Не че не е възможно. Възможно е с намиране на можещи хора, които да водят производството, но такива в България няма, трябва да се открият в чужбина, както някога е започнало всичко.
Супер е.