Изцяло новият ултра модерен 1.0-литров EcoBoost на Ford използва иновативни технологии, за да предостави отзивчивостта, рафинираността и по-ниската цена на закупуване и обслужване присъщи на бензинов двигател, комбинирани с ниския разход на гориво и изобилен въртящ момент на дизеловите двигатели. Компактен и мощен, 1.0 EcoBoost във Ford Focus постига водеща в класа икономия на гориво с преднина до 30% спрямо масовата конкуренция, при това при превъзхождащи динамични характеристики, отзивчивост и удоволствие от управлението. Защо да плащате допълнително за дизел, когато имаме 1.0 EcoBoost?
· Проектиран да замени досегашните масово използвани 1.6-литрови бензинови двигатели
o До 30% по-нисък разход
o Пести 5000 лв. за 100 000 км.
o При по-добра динамика и удоволствие от шофирането
· 100 и 125 к.с. със среден разход 4.8, респ 5.0 л/100 км.
· Изобилен въртящ момент от 170 Нм (200 при ‘Overtorq’) в огромен оборотен диапазон (1400 до 4500 об/мин.)
· Върхови технологии, смели решения и иновации
o Ултра намален работен обем (ултимативният ‘downsizing’ двигател)
o Блок на двигателя с размерите на лист А4
o 3-цилиндъра
o Турбокомпресор
o Директно впръскване
o Двойно безстепенно променливи фази на газоразпределение (Ti-VCT)
o Стандартна Старт-Стоп система
o Автоматично затваряне на част от предната решетка
o Щателно внимание към ефективността и вътрешното триене
o Изключително напредничави технологии за производство, щадящи околната среда
Всичко това е още по-сензационно, когато стане ясно, че новият двигател, който е с класи по-рафиниран, динамичен и спестовен от своите предшественици и конкуренция идва на същата цена като 1.6-литров бензинов агрегат в новият Ford Focus.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай