Събота, 23 Ноември 2024

Oscar de la Renta прави фурор с винтидж рокли

Oscar de la Renta прави фурор с винтидж рокли
Публикация   21 Фев, 2022   /     akcent.bg   /     594

   Феновете на Oscar de la Renta скоро ще могат да купуват винтидж рокли от телевизионни сериали като "Сексът и градът" и "Наследници", тъй като луксозната модна къща навлиза все повече в бизнеса с препродажби, съобщава Bloomberg.

   Дизайнерът подбира визии от отминали колекции за магазина си за употребявани стоки Encore. Употребяваните дрехи се продават на консигнация и компанията удостоверява, възстановява и доставя продуктите, стараейки  се да предостави на клиентите същото ниво на услуга като във физическите си магазини.

   Логистиката и плащанията се управляват от Archive - платформа, която е специализирана в бизнеса с препродажба и дава на компаниите високо ниво на информация за клиентите и покупките им. Archive се използва и от други бизнеси за употребявани дрехи, включително Renewed Marketplace на North Face и Almost Vintage на Dagne Dover, пише investor.bg.

   Платформата привлече допълнително 8 млн. долара инвестиции, с което общото й финансиране възлиза на около 10 млн. долара. Сред инвеститорите в компанията са Lightspeed Venture Partners, Bain Capital Ventures и главният изпълнителен директор на Oscar de la Renta Алекс Болън, както и основателите на Warby Parker, Allbirds и HarryТs. Плановете на Oscar de la Renta и финансирането на Archive подчертава как модният пазар за употребявани дрехи привлича все по-голямо внимание от компании и инвеститори. Това е сегмент, който в момента е на стойност 130 млрд. долара, сочат данни на BofF Insights. Той се доминира основно от големи платформи като RealReal и Poshmark.

   Болън от Oscar de la Renta смята, че Encore е ценен инструмент в печеленето и запазването на клиентите.

   "Възприемаме препродаването като начин да придобиваме нови клиенти и най-важното - да запазваме старите", казва Болън в интервю. Компаниите възприемат това като "фундаментална промяна в луксозната мода, преминаваща от потребителски продукт или такъв за еднократна употреба, към актив. Според Болън компанията е продала 40 продукта от първата си партида винтидж артикули. Тя представи втората си серия на 26 януари, включваща 31 емблематични рокли и 15 изящни бижута от DKF, която продава колекционерски накити от дизайнери като Van Cleef & Arpel и JAR. През следващите месеци Oscar de la Renta планира да въведе функция за търг, която ще позволи на клиентите да залагат за дрехи, носени по-рано от знаменитости във филми и по телевизията, както и на червения килим и на събития като Гала вечерта на музея "Метрополитън".

https://static.standartnews.com/storage/thumbnails/inner_article/3516/4538/3935/18-оскар%20де%20ла%20рента333.jpg

     Статистиката на търговците показва, че 84% от купувачите са постоянни - "те са привлечени от възможността да купят използвани дрехи на Chanel, Dior, Hermes, Givenchy или Christian Louboutin на най-големия автентичен пазар за препродажба на луксозни стоки в света", казва главният изпълнителен директор на PYMNTS Карън Уебстър. Според нея "умните търговци на луксозни стоки ще оставят в чужбина своето презрение" към демократизацията на своите марки и ще се опитат да привлекат млади клиенти от следващо поколение.

   След като Оскар де ла Рента се гмурна във винтиджа, скоро и други ще последват примера й, прогнозира Уебстър. Те ще трябва да създадат свои "затворени пазари", които ще променят динамиката и честотата на търсенето и купуването на модни дрехи. Очаква се широко да навлиза плащането на вноски чрез кредити, които да предоставят достъп до скъпи покупки на повече хора.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha