Неделя, 22 Декември 2024

Стратегия вместо последователи

 Стратегия вместо последователи
Публикация   24 Дек, 2021   /     akcent.bg   /     607

   Купуването на последователи в Instagram стана тенденция, която хората използват, за да засилят социалния си статус. Хората плащат за фалшиви акаунти, за да създадат илюзията, че имат повече последователи. Това явление се разпространи дотолкова, че някои дори купуват харесвания на публикации, за да увеличат допълнително броя на последователите, пише Парвиндер Сингх, известен още като ProSingh, за изданието Entrepreneur.

   Колко струват последователите?

   Последователите имат различни цени. В някои сайтове е възможно 100 последователи да струват 7 долара. Това не е зле, ако търсите бързо удовлетворение. По-скъпият вариант от 10 хил. последователи струва 520 долара, а 5 млн. в Instagram може да са около 1300 долара.

   Как да познаем купува ли някой последователите си?

   Ако следвате някого в Instagram и забележите, че има много последователи, но малко публикации, е повече от вероятно да купува последователи. Най-лесният начин да разберете е като погледнете съотношението последователи към хората, последвани от съответния профил. Ако това съотношение е оскъдно, тогава има вероятност акаунтът да купува последователи.

   Защо е по-добре да инвестирате в стратегия?

   Купуването на последователи е обичайно за много хора. Можете да купувате последователи и харесвания в Instagram, но няма да получите реални потребители, които се интересуват от това, което правите. Вместо това имате фалшиви акаунти, които няма да станат нищо повече. Най-добрият начин да опитате да развиете акаунта си е като изградите стратегия около това, което публикувате.

   Купуването на последователи е загуба на време и пари. Освен това никога няма да бъдете доволни от броя им, защото пазарът е пренаситен и винаги има някой друг, който има повече. В крайна сметка съдържанието е това, което има значение.

По материал на ProSingh за Entrepreneur



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha