На 23 март тази година ученици и студенти от цялата страна отново ще влязат в ролята на “Мениджър за един ден”. В изцяло нова дигитална среда, участниците ще имат възможността за ден да станат част от екипа на водещи български и международни компании. Организации и компании – домакини, както и участници, могат да се регистрират на mfd.jabulgaria.org
"Един ден може да остави следа, както и една дума" е темата на тазгодишното издание на инициативата „Мениджър за един ден“, което ще е с акцент върху важността на добрата комуникация, от която толкова много се нуждаем във време на ограничено общуване и социална изолация.
В рамките на деня ученическите екипи ще получат възможността да надникнат в работата на една компания, ще могат да зададат своите въпроси, но и да предложат своите отговори на вътрешните предизвикателства, с които бизнесът се сблъсква ежедневно.
Световният икономически форум в Давос нарежда ефективното общуване и колаборация сред ключовите умения на 21 век. Затова и фокусът на тазгодишното издание на “Мениджър за един ден” е темата за комуникацията като основа за ефективно сътрудничество и създаване на нови модели на партньорство и взаимодействие в обществото.
“Имаме нужда да върнем отново човешкото общуване в работното си ежедневие. Дори и в рамките на един ден можем да предизвикаме трансформация в отношенията помежду си и да поставим началото на нов модел за общуване - с повече разбиране и емпатия.” , споделя Милена Стойчева, изпълнителен директор на JA България.
Един ден, наситен с вдъхновения и възможности, може да бъде ключов за професионалното ориентиране на младежите, както и за тяхната мотивация за успех.
В края на деня участниците ще получат още една доза вдъхновение. Отговор на въпроса “Какво можем да променим с една дума?” ще даде водещият на вечерното шоу на bTV Николаос Цитиридис като човек, който доказано може да борави с думите, така че да оставя аудиторията си усмихната.
“За мен е чест да бъда част от инициативата на JA България “Мениджър за един ден”. Tази година се очаква участниците да бъдат много повече, предвид онлайн формата на събитието и ще се радвам точно аз да съм вдъхновил поне част от тях, да бъдат по-смели по пътя към желаната професия”, споделя той.
19-то поредно издание на “Мениджър за един ден” превръща ограниченията, създадени от пандемията, в по-широко отворени врати на възможности. Компактният онлайн формат на тазгодишното събитие ще позволи на компаниите-домакини да приемат гостуващи екипи от цялата страна и да споделят един ден с тях – ден, който ще ги вдъхнови с надежда и професионален заряд.
От създаването си досега в "Мениджър за дин ден" над 4 500 бизнес мениджъри са споделили 36 000 часа от своето професионално ежедневие с повече от 35 000 ученици и студенти от цялата страна. Към инициативата тази година проявиха огромен интерес и заявиха своето участие компании като Кока-Кола ХБК България, Нестле България, ИТА Груп България, HP Inc, Новартис, УникредитБулбанк и много други.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай