Пълната функционалност на туристическия портал http://bulgariatravel.org, създаден по проект "Мултимедиен каталог на туристическите обекти и електронен маркетинг за дестинация България", бе представена на пресконференция в БТА. Целта му е по атрактивен и удобен начин да предоставя на потребителите в цял свят информация за българския туристически продукт. Създаването му се финансира по схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.3-01/2008 "Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване" по ОП "Регионално развитие".
Порталът се поддържа на 9 езика - български, руски, английски, немски, френски, испански, японски, арабски и иврит. Той предоставя информация за над 450 туристически обекта в страната и съдържа 52 видеоклипа, над 5600 снимки, 50 мултимедийни компонента и 112 аудиофайла. Сайтът има и собствени профили в различни социални мрежи, интегрирани по проекта и достъпни чрез портала, като You Tube, Facebook, Twitter и др., което увеличава съществено броя на потенциалните му посетители. Той има и версия за мобилен телефон.
Рекламната кампания на туристическия портал bulgariatravel.org достигна до интернет потребителите в над 130 държави и до 93% от онлайн аудиторията в България. Порталът дава на потребителите достъп до интересна и изчерпателна информация за различните видове туризъм, които се предлагат в България, за националната кухня, бит, история, условия за пътуване у нас и т.н. Същевременно има и информация, предназначена за специалистите в бранша – документи, бизнес статистика, профили на агенции и туроператори и др.
В сайта има вградени интерактивна карта, където всеки може да си състави маршрут за туристическа обиколка и календар с предстоящи в страната събития, които могат да бъдат отличен ориентир при избора на дестинация за отдих, развлечение и туризъм.
Порталът е разработен с цел да повиши ефективността на националния маркетинг и реклама на туристическия продукт като привлече гости включително в по-непознати региони на България. Очакван ефект от създаването на този тип единна информационна система, която предполага и получаването на обратна връзка от потребителите, е туристическият бизнес да получава по-пълна информация, да има повече възможности за диверсифициране на продуктите и услугите, чрез което да се повиши и конкурентоспособността на сектора.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай