Мерки във връзка с ограничаване
на разпространението на COVID-19 (обновена)
Във връзка с удължаването на извънредната епидемична обстановка, свързана с COVID-19, и на основание Заповед № З-7/28.01.2021 г. на управителя на „Водоснабдяване и канализация“ ООД – Русе Ви уведомяваме за следното:
1. Централното управление на „Водоснабдяване и канализация“ ООД – Русе ще работи с намален капацитет в периода от 01.02.2021 г. до 30.04.2021 г.
2.За периода на извънредната епидемична обстановка в Централното управление на „ВиК“ ООД − Русе документи на хартиен носител и пратки, свързани с предоставяне на услуги, ще се приемат и предават единствено на гише „Деловодство“.
3. Считано от 01.02.2021 г., се възобновяват обходите (на отчетниците, на водопроводчик-населени места и на другите служители) до имоти на потребители с водомерен възел, разположен на открито или на закрито, за визуално отчитане на показанията на водомерите. Няма да се отчитат визуално водомери, разположени в затворени пространства (апартамент, помещение и др.) в имоти на лица, поставени под карантина.
4. В сила остава въведеният по-рано пропускателен режим в административните сгради на дружеството.
С оглед на ситуацията и с цел ограничаване на разпространението на COVID-19 Ви препоръчваме да използвате следните възможности за дистанционно обслужване:
Показания може да подадете по няколко начина:
Датата на отчитане може да видите в графика за отчитане, който е достъпен в раздел „Домакинства“, подраздел „График за отчитане“ на уебсайта ни: https://www.vik-ruse.com/prowerka-na-grafik.
Във връзка с отчитането на водомери Ви припомняме, че съгласно Общите условия за предоставяне на ВиК услуги на потребителите от ВиК оператор „Водоснабдяване и канализация“ ООД – Русе отчитането на индивидуалните водомери след общия водомер се осъществява най-малко веднъж на три месеца, до 24 часа след отчитането на общия водомер. При водомери с дистанционно отчитане се извършва физическа проверка и отчет поне един път годишно.
Може да заплатите сметките си по няколко начина:
Имате възможност да получавате своята фактура на посочен от Вас електронен адрес, като ние се ангажираме да я доставим до 24 часа от издаването ѝ. За повече информация посетете https://www.vik-ruse.com/elektronna-faktura.
Може да подадете електронно заявление за смяна на партида, като посетите https://www.vik-ruse.com/domakinstva/onlayn-smyana-na-partida.
За да изпращате своите въпроси, жалби и оплаквания, е необходимо да използвате предназначения за това електронен формуляр в раздел „Често задавани въпроси“ на уебсайта ни, достъпен на адрес: https://www.vik-ruse.com/vaprosi. Писмени запитвания до дружеството следва да се изпращат на адрес: гр. Русе 7000, ул. „Добруджа“ № 6.
Може да получите информация за документите, които е необходимо да подадете, като изпратите запитване на pto-uslugi@vik-ruse.com или като се обадите на тел. 082/501 510. Запитвания, отправени по телефона, се приемат всеки работен ден от 9:30 до 12:00 часа.
Молим Ви да спазвате въведените противоепидемични мерки и да съдействате на служителите ни при изпълнение на техните задължения. Благодарим Ви за разбирането!
Екипът на „Водоснабдяване и канализация“ ООД – Русе
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай