Изтече 10- дневният срок за обжалване на предварителен подбор на кандидатите в процедура на договаряне с предварителна покана по реда на ЗОП, обявен от БДЖ” Пътнически превози” ЕООД.
Така практически Експрес Сервиз ООД е одобрен след предварителния подбор на оферти за провеждане на процедура на договаряне за извършване на модернизация на дизел- хидравлични локомотиви, серия 77 000. Това става ясно от Решение на „БДЖ- пътнически превози” ЕООД, собственост на което са и машините.
Предстои фирмата да бъде поканена за представяне на първоначална оферта.
Прогнозната стойност на предстоящите ремонти са на 4 029 010 лева.
Русенският локомотивен завод бе единственият кандидат в процедурата на БДЖ за ремонт и модернизация на два от дизеловите локомотиви по теснолинейката.
Според публикуваната техническа документация, модернизацията включва замяната на дизеловите двигатели на машините с нови, подмяна на цялата електрическа инсталация на локомотивите с нова, подмяна на осветлението с LED, монтиране на климатици, замяна на контролните уреди и други дейности.
Новост е и че след "пълната промяна" старите локомотиви ще бъдат преобразени в изключително екологични.
-------
През 1988 г. са доставени 10 броя дизелхидравлични локомотиви от румънския завод „23 август“ в Букурещ. Строени са по техническите условия на Българските държавни железници. Те са нова серия 77, при която са направени редица усъвършенствания.
Към момента в редовна експлоатация са 77 002.4 и 77 009.9, а 77 005.7 и 77 008.1 са във временна изолация в локомотивно депо Септември.
-------
На 2 август преди 94 години е въведен в редовна експлоатация първият теснопътен участък, свързващ Септември и Велинград. 94 години след потракването на първия влак по линията тя е все така важна за местните и все по-интересна и привлекателна за чужденци и българи. Факт е, че теснолинейката е неизменен фактор в изграждането на Велинград като град, курорт и индустриален център в миналото.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай