2. Защо не се ограничи движението на автомобили и тежко товарни машини по ул Княжеска след изграждане и пускане в експлоатация на бул Придунавски, както се възнамеряваше и обещаваше на живущите и работещите в района граждани? Към момента продължава да се провежда интензивен трафик по ул Княжеска, което води до продължаващи пукнатини и дефекти в сградите по улицата, до допълнителен шум и замърсяване. Не можеш да си отвориш прозореца на помещението, за да проветриш, защото веднага нахлуват изгорелите газове от преминаващи автмобили. Същите могат да ползват новия широк бърз и удобен- което е малко спорно- бул. Придунавски, но не го правят. Очевидно трябва да се намесят съответните органи, за да орегулират нещата, защото в момента липсва всякакъв контрол.
3. Защо схемата на градски транспорт предвижда изключително разредени курсове на автобусите по основни градски линии като 11, 28 и др.- през 40-60 минути дори в ранни и пикови часове на деня, което принуждава хората или да изчакват с часове по спирките, или да ползват таксита/лични автомобили, което от своя страна затруднява и без това изтънелия им по време на пандемията бюджет, както и води до допълнително замърсяване на въздуха в града?
4. Преди време бях изпратила предложение за изграждане на повдигнато кръстовище в района на ул. Александровска/ул. Майор Ат. Узунов, което беше възприето. Досега никой нищо не е направил на върпосното място, а там кофликтите между различните участници в движението са ежедневни. Кога ще започнат конкретни работи по този обект или и това е поредното напразно обещание?
5. В Парка на младежта по ул. Алеи Възраждане бяха изградени голям брой парко места, съобразно някаквъ си план за преустройство с арх. Живка Бучуковска, който уж бил предложен на обществено обсъждане. Първо, много граждани, сред които и аз, не сме съгласни с това нашите пари като данъкоплатци да отиват за изграждане на нови парко места. Така се стимулира използването на лични автомобили, а не тяхното ограничаване, както се планираше и обещаваше от настоящия кмет в хода на предизборната кампания. Тези паркоместа бяха изградени доста бързо, работеше се дори празници по време на извънредното положение. При техническите дейности се орязаха не малко корени на дървета и се предизвика допълнителен прах и мръсотия в района.
Движението, както по улицата, така и по успоредната на нея алея в парка, беше силно затруднено, а преминаващите бяха изложени на вредното влияние на праха. В същото време, настилките и на улица Алеи Възраждане, и на прилежащата успоредна алея (върху тръбите на Топлофикация), са в окаяно състояние- още от предходния кметски мандат. Тогава се усвоиха едни пари за правене на на некачествени велоалеи- пример е тази между ОУ Бр Миладинови и блок Огоста в Парка, която упорито отказваха да асфалтират, докато възмутени граждани не бяха ги заляли с възражения и недоволства. Чак накрая , след дълго протакане и увъртане, се съгласиха, че т. нар. експериментална настилка отгоре (от чакъл, който повреждаше лагерите на преминаващите велосипеди), е неуспешна и трябва да се асфалтира. Направиха го бързо, с тънък като пергамент асфалт, на вълни и неравности- и досега е така, а ограничаващите бордюри от двете страни на настилката са разклатени или паднали. Кой и как понесе санкция за всичко това и кой ще възстанови разходите на велосипедистите, преминаващи ежедневно по това място?
Та въпросът ми е кога ще се положи изцяло нова качествена асфалтова настилка по ул. Алеи Възраждане и по успоредната на нея алея в Парка, върху която е устроено и трасето на велоалеята между ОУ Бр Миладинови и паметника Альоша."
П. Ганчева, Русе
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай