Cantarelli е нов иновативен проект между италианска компания Cantarelli IT и българските компании Richmart и Топ Мен. Това съобщи управителят на фирмата Мартин Йорданов.
От петък е пусната нова модерна производствена линия за предпазни маски. За да се достигне пълния и капацитет, ще бъдат назначени нови 200 шивачки. Минималната заплата в тази линия е 1000лв, подчерта Йорданов. Първата поръчка е за 100 000 маски по поръчка от Германия и Франция.
Само за няколко дни във фирмата са постъпили запитвания за производство на над 10 млн. маски с различна стерен на сложност. В зависимост от това е възможно производството на ден да бъде от 10 000 до 50 000 маски.
Има огромно търсене на производство на маски от Европейските държави с цел възстановяването на икономическият и социалният живот.
Европа се нуждае от модната индустрия на България.
През последната седмица ние получихме запитвания за производство на 10 милиона маски през следващите месеци, основните клиенти са Германия, Франция и Белгия.
Йорданов говори и за икономическите предизвикателства през 2020
Какво се случи след икономическата криза 2009 година?
За кратък период много производства от леката индустрия в Италия, Чехия, Полша, Словакия и Унгария затвориха, поради това, че техните възложители световните брандове изнесоха своите производства в Близкия и Далечен Изток.
Днес много фабриките от леката индустрия се надяват, че света ще се върне по старо му след карантината и те ще оцелеят, но ние смятаме, че тенденцията от 2009 ще се повтори
- През следващите месеци в различните браншове ще има значително намаление на поръчки поради огромните складови наличности при търговците.
- Световни марки, които дават поръчки в България, се подготвят за изместване на поръчки си, извън Европейските фабрики към такива в Близкия и Далечен Изток и Северна Африка. Тяхната цел е да намалят разходите си. Тези световни марки вече не поръчват платовете си в Италия и не им е нужно производството в България. Така и българските и италианските фабрики ще затворят.
Вече има фабрики в България, които редуцираха своя обем значително с от 50% до 90%.
През следващите 6-24 месеца много работни места във фабрики от Европа ще изчезнат / производители на платове и материали от Италия; производители на машини от Германия; шивашки цехове в България и Румъния; семейни магазини в цяла Европа/.
Опасността много компании да затворят е релна. За него изходът от новата икономическа криза е да се работи иновативно и активно.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай