В началото на следващата седмица врати ще отвори автомобилното изложение във Франкфурт (10 – 22 септември), където ще видим световния дебют на електрическия модел ID.3, първият, построен на платформата МЕВ. Производителят сравнява важността на това събитие с лансирането преди десетилетия на Golf и Beetle — два автомобила, които промениха автомобилната индустрия.
В прессъобщението се казва: „ID.3 върви по стъпките на Beetle и Golf, въвеждайки третата основна глава от стратегическо значение за историята на марката Volkswagen.”
Моделът, който ще бъде изложен във Франкфурт, ще бъде оборудван със средната по мощност батерия, чийто капацитет от 58 kWh осигурява пробег от 420 км по цикъла WLTP.
Другите две версии на модела ще са с батерии от 45 и 77 kWh. Най-малката батерия ще дава пробег до 330 км, докато най-голямата до 550 км.
Моделът ще е първият изцяло електрически автомобил, построен на платформата МЕВ, която позволява отварянето на „най-големия възможен интериор”.
Източник: Volkswagen
Volkswagen твърди още, че ID.3 ще предлага „изключителен капацитет за зареждане”. Така например моделът ще се зарежда с достатъчно ток за изминаването на 290 км в рамките на 30 минути при базовия модел, използвайки 100 kW зарядно. Компанията уверява, че капацитетът на батериите на ID.3 ще е гарантиран за 8 години или 160 000 км.
Освен това, VW ID.3 е със задвижване на задните колела, които се задвижват от монтиран отзад електрически мотор (201 к.с.), която конфигурация трябва да гарантира и удоволствие от шофирането.
На последно място ще споменем цената, която в Германия ще започва от под 30 000 евро за базовия модел. Производството ще стартира в края на 2019 г., а първите модели ще бъдат доставени на клиентите в средата на 2020 г.
Дебютът на този толкова важен модел нашата медия ще види на живо във Франкфурт. За повечето от вас ще остане възможността това да направите месец по-късно, когато през октомври в София започне родното автомобилно изложение. Официалният вносител на марката у нас прави всичко възможно до докара един екземпляр за софийския салон.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай