Ракиите на „Винпром Русе” от началото на тази седмица може да се видят и купят в търговската мрежа с новия дизайн етикета на бутилката. Това съобщи за Акцент. БГ управителят на дружеството Наталия Къснеделчева.
Следва се традицията на 10 години да се търси осъвременяване смяна на опаковката.
Този път е вложен по-модерен дизайн, същевременно и връщане към традиционната визия на бисерната ракия. Сега се виждат и символите на Русе- Статуята на Свободата и река Дунав.
Най-впечатляващ е фактът, че бутилките са без етикет. Всъщност етикетите и информацията са рисувани.
Колкото до гроздовата и кайсиевата ракия- използвани са само и единствено дистилати собствено производство, подчерта Къснеделчева.
Кайсиите са реколта 2017 година, а гроздето- 2018 година.
Цената на огнената напитка е оскъпена незначително.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай